Approval Studio- зручний сервіс для затвердження дизайну

Друк на замовлення – це одна з тих сфер, яка розвивається з неймовірною швидкістю. Ви, напевне, не раз таке зустрічали просто гортаючи стрічку в соцмережах. “Створіть футболку з власним дизайном!” – читаєте Ви у дописі, та ідеї подарунків для друзів та сім’ї з’являються в голові з надзвичайною швидкістю. 

І, можливо, зовсім скоро у Вашого друга день народження, а можливість створити футболку з якимось локальним жартом стає все більш привабливою. І от, ви клікаєте на рекламу, замовляєте омріяний предмет, а потім Вас просять надіслати макет на імейл, чекати невідомо скільки на обробку, а потім на ще один імейл з першим варіантом дизайну… Проходить десять днів, і Ви пишете із запитом: “ну, що там?”, – а виявляється, що Ваш імейл загубився серед десятків інших, і роботу ще навіть не починали. 

Знаю, це звучить неприємно. Проте, для власників бізнесу друку на замовлення – це також справжній кошмар, адже від недоліків такого процесу затвердження страждає репутація їх компанії. Саме тому безліч західних компаній, особливо ті, які працюють через Shopify, переходять на іншу систему затвердження макетів. Вони працюють, використовуючи інструменти онлайн-затвердження, які дозволяють зробити цей процес автоматизованим і злагодженим. Одним із таких інструментів є Approval Studio.

Хто ми? 

Approval Studio – проєкт української команди, який дозволяє затверджувати дизайни зручним способом. Для дизайнерів процес узгодження фінальної версії є надзвичайно важливим, але і складним через відсутність потрібних інструментів. Узгодження дизайнів поштою може бути довгим та складним, пояснення правок по телефону – заплутаним, а через повідомлення в месенджерах – не достатньо захищеним. 

Approval Studio дозволяє узгодити фінальну версію зручним способом для дизайнера та клієнта з гарантією захисту файлів і зручності усього процесу. А для тих, хто займається друком на замовлення та має магазин у Shopify, ми розробили офіційну інтеграцію. Завдяки їй, узгодження стане найбільш злагодженою та автоматизованю частиною робочого процесу, адже Approval Studio пропонує:

  • Автоматичне створення та відслідковування проєктів
  • Створення коментарів безпосередньо на дизайн-макетах
  • Запрошення замовників без необхідності реєстрації та простий інтерфейс
  • Керування проєктами у необхідному Вам форматі
  • Автоматизація процесу узгодження

Технологічний процес, або воркфлоу

Дизайн-агентства, які вже користуються Approval Studio та прцюють через Shopify, відзначають, що цей продукт легко адаптується під їх потреби. Ми розуміємо, що у кожної організації процес затвердження може кардинально відрізнятися, залежно від її спеціалізації, розміру та внутрішньої ієрархії. Саме тому нашим завданням було знайти спільні елементи, якими послуговується більшість та дати можливість комбінувати ці елементи у вільному порядку, створюючи необхідні організаціям технологічні процеси, або як це називаємо ми – воркфлоу.

Нещодавно ми провели одне з наших регулярних опитувань щодо програмного забезпечення і запитали клієнтів про те, як вони використовують інтеграцію Approval Studio з Shopify. Що й казати, ми були приємно вражені почутим. Approval Studio виконувало свою головну функцію і дизайн-агентства мали змогу створити власний процес затвердження з використанням Shopify, використовуючи ті елементи, які вже є частиною продукту. 

Сьогодні ми б хотіли поділитися з Вами двома воркфлоу, які наші клієнти вже використовують для завтвердження дизайнів за допомогою інтеграції через Shopify. Чому? Ми вважаємо, що хороший приклад – найкраща база для навчання та створення того, що підходить саме вашому воркфлоу затвердження дизайнів на замовлення.

Простий та прямолінійний

Перший приклад такого воркфлоу є досить простим та наочним використанням Approval Studio. Він підійде у якості першого кроку до розуміння того, як працює ця інтеграція та стане першою цеглиною у будівництві вашого персонального процесу, або ж ідеальним рішенням для вашої компанії.

Цей воркфлоу складається із 6 кроків, які будуть зрозумілі обом стронам процесу: клієнту і власнику магазину або його дизайнеру, які лише починають свій шлях у дизайні на замовлення. 

  1. Клієнт заходить на сайт Вашого магазину, який був створений за допомогою Shopify та обирає продукт, який подобається йому найбільше. 
  1. Обравши бажаний товар, клієнт натискає кнопку “Завантажити дизайн”. Цю кнопку можна додати до сайту за бажанням продавця у налаштуваннях інтеграції. Після того, як клієнт завантажує бажане фото та створює замовлення, Approval Studio автоматично створює проєкт на Shopify та на власному сайті. А фото потрапляє до референс файлів у проєкт та на платформу Shopify для подальшого відслідковування. 
  1. Після створення референс файлу, Approval Studio автоматично створює завдання для дизайнера: завантажити готовий макет. Це завдання відображається як на Shopify платформі в адміністративній панелі, так і в Approval Studio. Звідси продавець може використовувати зручний для нього спосіб роботи із замовленням, адже усі дії, які можна робити у веб-додатку Approval Studio можливі з адміністративної панелі Shopify у розділі з інтеграцією. 
  1. Наступним кроком є саме створення дизайну та його завантаження для затвердження з адміністративної панелі або веб-додатку. 
  1. Після цього Approval Studio автоматично створює завдання на затвердження. В такому випадку продавець може піти двома шляхами: автоматичне надсилання посилання на затвердження через імейл або копіювання його вручну та надсилання зручним для продавця та покупця способом. 
  1. Останнім кроком є затвердження дизайну клієнтом. Якщо покупця все влаштовує, він натискає кнопку “Затвердити”, і продавець отримує сповіщення на адміністративній панелі про можливість переходу на стадію друкування. Можливо й таке, що клієнт захоче зробити правки. В такому випадку він залишає коментарі про необхідні зміни безпосередньо на макеті та “Відхиляє” дизайн, запрошуючи у дизайнера необхідні йому правки. Після цього система автоматично повертається до 3 кроку. Цей процес може повторюватися нескінченну кількість разів, допоки клієнт не буде на 100% задоволений дизайном. 

Такий підхід до затвердження матеріалів для друку на замовлення за допомогою офіційної інтеграції Approval Studio та Shopify дозволяє полегшити процес для маленьких команд або окремих осіб у цій сфері. Завдяки простому та зрозумілому інтерфейсу кожен із учасників цього процесу почуватиметься комфортно, адже всі необхідні продавцю елементи знаходяться в адміністративній панелі, а зрозумілий інтерфейс інструменту рецензування не потребує додаткових зусиль або навчання клієнта. Продавець же зможе розширювати свій бізнес, адже кількість проєктів для створення необмежена. Це дозволить навіть маленьким командам впевнено розвиватися у цій сфері. 

Комплексний та багаторівневий

Як ми вже згадували, процес затвердження може різнитися залежно від низки чинників, деякі з яких – це величина компанії та рівень її ієрархічності. В такому разі внутрішня організація процесу потребує більшої кількості кроків та контролю процесів. Із такою ситуацією зіткнувся інший клієнт Approval Studio, чий технологічний процес хоч і був схожий на попередній, але мав в собі декілька відмінностей, властивих великим компаніям. Давайте розглянемо їх воркфлоу, який складається із 7 кроків та передбачає використання інших можливостей Approval Studio.

  1. Клієнт заходить на сайт продавця, який був створений за допомогою Shopify, обирає необхідний йому товар, та створює замовлення, залишаючи свій імейл.
  1. Approval Studio автоматично створює новий проєкт на основі цього замовлення і перше завдання проєкту – завантаження референс файлу. Це завдання покупець отримує на пошту, яка була вказана під час створення проекту. Всі ці дії відбуваються без втручання продавця. 
  1. Клієнт натискає посилання на пошті та завантажує будь-яку потрібну йому кількість референс файлів, які автоматично прикріплюються до проєкту в Approval Studio та в адміністративній панелі Shopify. 
  1. Після завантаження референс файлів, система автоматично створює внутрішнє завдання для дизайнера або групи дизайнерів, які виконуватимуть це замовлення. Після того, як завдання створено, дизайнер отримує сповіщення про це на пошту та може його бачити у веб-додатку. 
  1. Опрацювавши референс файл, дизайнер створює потрібні матеріали та завантажує їх у проєкт. Це – перша дія, яку необхідно зробити самостійно під час цього технологічного процесу, всі інші кроки до цього є повністю автоматизованими. 
  1. Після завантаження готових матеріалів система створює наступне внутрішнє завдання: затверження менеджером. Цей крок забезпечує якісне виконання кожного проєкту та його відповідність вимогам. Якщо керівник не затверджує дизайн, проєкт автоматично повертається до 5 кроку. Якщо ж матеріали відповідають всім вимогам, одразу після затвердження керівником система створює нове завдання на затвердження макету покупцем.
  1. Завдання на затвердження покупцем автоматично надсилається на ту ж пошту, яка була вказана під час створення замовлення. Так само, як і в попередньому випадку, “Затвердити” повідомляє про можливість переходу проєкту на стадію друку. Тоді ж як “Відхилити” повертає увесь процес до 5 кроку. Цей процес так само буде повторюватися ту кількість разів, яка є необхідною для створення матеріалів, що задовільняють покупця. 

Ця система має більше складових, аніж попередня, але вона передбачає майже стовідсоткову автоматицію процесу, що є надзвичайно важливим аспектом під час функціонування компаній з великою кількістю працівників та замовлень. Незважаючи на цю автоматизацію, менеджери мають можливість перероблювати технологічний процес кожного окремого замовлення. Вони можуть доручати завдання конкретним дизайнерам, додаючи або забираючи кроки. Завдяки використанню вебхуків та АРІ стає доступним керування конкретними кроками воркфлоу в залежності від потреб клієнта. Система створена на надання відмінних результатів саме через свою гнучкість та можливість постійної адаптації до нових викликів. 

Заключне слово

Як ми вже говорили на початку, за останні роки індустрія друку на замовлення дуже сильно зросла. Якщо Вам захочеться мати футболку з власним написом, або обличчям друга – зробити це не становить проблеми. Ба більше, Ви можете обрати підтримати малий бізнес, чи довіритися мастодонтам індустрії. І ті, і інші мають спільні риси, одна з яких – це необхідність швидкого та ефективного процесу затвердження під час роботи з використанням Shopify. І ми в Approval Studio розробили продукт, який підійде всім, незалежно від розміру компанії, кількості замовлень, які проходять крізь продавця за день, її спеціалізації, та внутрішньої ієрархії. Адже ми, як і власники магазинів друку на замовлення, віримо, що найкращий продукт — це той, який можна адаптувати під себе.