5 МАРКЕТПЛЕЙСІВ ДЛЯ ПРОДАЖУ ШКІРЯНИХ ВИРОБІВ

International Leather Club

Чудова міжнародна платформа, що об´єднує тисячі покупців з виробниками унікальної продукції зі шкіри преміальної якості. На відіміну від решти хендмейд-майданчиків, ILC – це нішевий маркетплейс, що фокусується виключно на виробах зі шкіри. Засновники платформи поставили собі за мету розміщувати лише товари вироблені власноруч, більш того, продукцію верифікують справжні майстри шкіряної справи, тому до лістингів потраплять лише найкращі.

Реєстрація на платформі займає декілька хвилин (переходьте на Join Now!), де продавцеві пропонують два тарифні плани (“Безкоштовний” та “Розширений” ($89,99/міс.) Обидва мають всі необхідні інструменти для управління магазином, однак  професійний план наділено значно ширшими функціями, включаючи темплейти для  візуального оформлення лістингів, афілійовані програми, туторіали, тощо. 

Інтегрована платіжна система обмежується PayPal, але якщо покупець не має такого акаунту, то можна оплатити покупку ввівши дані будь-якої іншої картки, де транзакцію буде надійно захищено платіжним середовищем PayPal. Комісія платформи становить 6% від вартості кожного проданого товару.

Allegro

Один із найбільших маркетплейсів Польщі, що входить в топ-10 міжнародних маркетплейсів. Для порівняння: якщо в Німеччині, наприклад, найбільша частка eCommerce ринку належить Amazon та Ebay, то Allegro має першість в Європі (5-й за рейтингом маркетплейс у Європі). Наразі налічує 18 млн. активних покупців, пропонуючи широку лінійку товарів в категоріях одяг, краса, декор, електроніка. Згадуємо цей маркетплейс принагідно до великої кількості виробів зі шкіри доступних від продавців з усього світу (переважно взуття, одяг, сумки, гаманці, ремені та решта аксесурів зі шкіри – див. ключовик “leather bags” і подібні). 

Allegro є доступною платформою для продавців будь-якого масштабу, від брендів – початквців до гігантів типу Versace, не має щомісячних платежів, але стягує комісію з кожного продажу. Відсоток комісії залежить від категорії товарів, загалом, від 4% до 11% (див. тут). Існує також комісія за лістинг продукції, однак лише для певних видів товарів, зокрема мотоциклів, автоматизованого устаткування, туристичних пакетів, тощо (див. тут). 

Кращі інструменти просування та управління лістингами надаються в межах 3 видів підписок: “Базова”- 39 злотих/міс., “Професійна” – 199 злотих/міс., “Експертна” – 3000 злотих/міс. Чим вищою є вартість підписки, тим більше можливостей отримує продавець, наприклад,  статистику продажів, рекламні теги, банери. 

Для створення аккаунту продавця необхідно надати інформацію про країну реєстрації бізнесу та його індивідуальний податковий номер (*оберіть англійську версію сайту). 

Вагаєшся з вибором маркетплейсу? Команда Handmade-Hub UA радо допоможе розміститися як на традиційних Amazon, Etsy, e-Bay, так і підібрати альтернативи саме під особливості твого шкіряного виробу! За консультацією cюди!

Pinkoi

Ймовірно, цей азійський маркетплейс всім більше знайомий як майданчик для продажу одягу, однак він також включає в себе багату лінійку виробів зі шкіри, зокрема аксесуарів та декору. Платформа цікава тим, що її засновники сприяють розвитку нових унікальних брендів та заохочують талановитих хендмейдерів  з усього світу поповнювати їх лістинги (див. форму реєстрації). До Pinkoi вже долучилися 5 млн. продавців та понад 32 тис. брендів, роблячи маркетплейс 5 за потужністю ринком Східної Азії. 

Платформа відзначається тим, що створення магазину та лістингів (як для Pinkoi app, так і desktop) є абсолютно безкоштовними. Водночас, Pinkoi має приємний інтерфейс та низку інструментів для управління магазином, які дозволяють легко справлятися з поточними задачами навіть новачкам, а також включають в себе опцію управління замовленнями з мобільного. 

Pinkoi має значні переваги в плані локалізації міжнародних транзацій, підтримуючи численні мови інтерфейсу, а також понад 10 найдійних платіжних систем (локалізація методів оплати надається безкоштовно!). Водночас, Pinkoi розвинув серйозну медіа-активність (витрачає на рекламу понад $2 млн./рік), забезпечуючи своїх продавців ширшими маркетинговими можливостями, зокрема власними промо-кампаніями, що підвищують впізнаваність брендів. 

Розпочати продажі на  Pinkoi можна заповнивши форму реєстрації, яка верифікується безпосередньо адміністрацією маркетплейсу на предмет достовірності наданої інформації та якості продукції. Перед заповненням форми переконайтесь, що пропонований вами продукт підпадає під категорію дозволених (перевіряй тут). Загалом, основною вимогою до продуктів є оригінальність походження та ексклюзивність дизайну. Дизайнерські речі, які перепродаються, повинні супроводжуватись дозволом від безпосередного автора дизайну (так зване “авторизоване представництво”). 

Платформа стягує з продавців наступні платежі:

  • депозит – на початку реєстрації магазину продавець платить депозит за оформлення внутрішнього наповнення магазину, який повертається продавцеві в разі припинення співпраці з маркетплейсом; 
  • комісія за транзакції – стягується з кожного продажу (відсоток комісії складається з “selling fee” (комісія з продажу) та “payment processing fee¨(платіж за обробку транзакції). 

Формула підрахунку платежу за транзакцію наступна: (вартість лістингу + вартість доставки)* 15% + $15 (порахувати вартість свого лістигу можна в цьому калькуляторі). 

За податковим законодавставом Тайваню, до платежу за транзакцію додається ще 5% комісії. Іноземним продавцям всі доходи від продажів надходять на такі платіжні системи як Payoneer та Paypal, тому перед відкриттям магазину переконайтесь, що у вас є такий акаунт. 

Trade Wheel 

Якщо ви маєте потужне виробництво предметів зі шкіри, час задуматись про B2B!  Маркетплейс допомагає мільйонам покупців та продаців опотово реалізовувати свої вироби в 30+ країнах світу (див. перелік постачальників). 

Розпочавши продажі на Trade Wheel ви отримуєте чудову можливість зрозуміти “внутрішню кухню” міжнародної онлайн-торгівлі

Реєстрація аккаунту продавця є безкоштовною (див. тут), що включає наступний пакет послуг: власний магазин, необмежені лістинги, миттєва присутність в Google “пропоноване”, а також перевірені ліди. 

Після заповнення необхідної інформації майданчик пропонує вибрати тарифний план для подальшої співправці (Silver, Gold Basic та Gold Advance). Всі вони надають інструменти для просування, включаючи власного акаунт-менеджера, надійну базу верифікованих покупців, якісне SEO, рекламу в соцмеражах тощо. 

Маркетплейс пропонує додаткову послугу “вітрина”, що надає лістингам більшої впізнаваності поза межами Trade Wheel та здатна підвищити конверсію аж до 55%. Продавцям також стане в нагоді якісна клієнтська підтримка (24/7), пропоновані майданчиком брендингові рішення (від створення лого до власного сайту), а також послуги D2D (цифрові  рішення та прямий маркетинг). 

Instagram

Наразі переживає свій бум в плані пропозицій шкіряних виробів ручної роботи, зокрема коли йдеться про сумки, гаманці, ремені та решту аксесуарів. Все більше і більше покупців віддають перевагу шкіряним виробам, які вони щоденно можуть переглядати в стрічці Instagram та миттєво замовляти вподобане! Незважаючи на те, що конкуренція є достатньо великою, Instagram працює не лише як магазин, але й джерело зовнішнього трафіку до вашого основного магазину, тому конверсії продовжитимуть зростати. Головна вимога: продукт повинен бути високоякісним та трендовим. Решту зроблять стилізовані фото, правильні хештеги, реклама Instagram, принадні відео-рілс, корисний контент, атоматизована клієнтська підтримка в діректі, партнерство з інфлуенсерами та решта атрибутів зовнішнього трафіку

Для того, аби почати продавати в Instagram, переконайтесь, що ви переключили акаунт в режим “бізнес” (див. перелік вимог до акануту). Інтегруйте до такого акаунту іншу платформу-помічника, на кшталт Shopify. Він дозволить під´єднати онлайн – магазин до каналу продажу Facebook, а тому вcі створені в Shopify лістинги автоматично синхронізуються з Instagram, даючи більше рекламних можливостей. 

Ви можете використовувати Shopify аби створювати та керувати своїми рекламними кампаніями та замовленнями в Instagram, а також налаштовувати магазин, додаючи приємний візуал з темплейтів Shopify.

Перед тим як продавати в Instagram, переконайтесь, що у вас є налаштована бізнес сторінка в Facebook та якісно оформлені лістинги. Далі, з адмін сторінки Shopify клікайте на “Канали продажу” та оберіть Facebook. Натисність на “Сетап” для того, щоб створити розділ “Покупки в Instagram”. Під´єднайте всі необхідні акаунти Facebook  до  Facebook сейлз-каналів. Насамкінець, запросіть дозволу на розміщення. Впродовж 24 або 48 годин Facebook перевірить запит після чого можна обрати зручний тарифний план Shopify, необхідні плагіни  та розпочати продажі. 

Сподіваємось, ви скористаєтесь однією з цих опцій! 

Більше інформації буде у наступних статтях.

Детальніше про маркетплейси та які товари можна на них продавати у таблиці.

Ганна Лебедева, комунікаційний відділ Handmade-Hub UA