6 застосунків, які має спробувати власник Shopify-магазину

Кожен підприємець, який має онлайн-магазин на Shopify, знає: Shopify — це модульна платформа. Базовий магазин має лише найбільш необхідні функції. Однак існує понад 6 000 застосунків, які можливо поставити на нього (зазвичай за декілька хвилин) та завдяки цьому додати нові функції й налаштування.

Команда MakeBeCool Shopify experts ділиться досвідом та рекомендує ті застосунки, які вони використовували для власних клієнтів.

Loyalty, Rewards, and Referrals by Loyalty Lion

Застосунок, який дає змогу створювати та налаштовувати різноманітні програми лояльності для покупців.

Наприклад, він дозволяє покупцям отримати винагороду за замовлення, підписку на розсилку сайту, відвідування сайту, відгуки, запрошення друзів, дні народження та інші активності. Це потужний інструмент маркетингу задля утримання поточних покупців, розширення кількості нових та підвищення продажів на сайті.

Shipping Rates Calculator Plus by Code Black Belt

Застосунок, що корисний для магазинів, які доставляють товари на великі відстані, бо надає покупцям впевненість у вартості доставки (та підвищує готовність купити товар).

Він демонструє калькулятор вартості доставки у кошику покупця. Використовує геолокацію для правильного обчислення та коректно відображається на мобільних пристроях.

MBC Bundles Bundle Products by MakeBeCool Bundles

Застосунок, що збільшує прибуток магазину у середньому на 23% після першого дня використання. З технічної сторони він дає можливість продавати комплекти з декількох продуктів за спеціально встановленою ціною та водночас облікує їх як окремі продукти в інвентарі магазину. 

Власник магазину може продати комбо з продуктів, запропонувати «товари, які часто купують разом» чи другий продукт безплатно. Покупець може сам побудувати власний комплект продуктів та у кінцевому підсумку купити більше.

Застосунок є власною розробкою команди MakeBeCool, підтримується та отримує нові функції.

Foridev — Selling Codes app by Foridev

Навіть якщо ви продаєте не звичні, а цифрові товари, скажімо, коди активації для ігор та програм, для цього існує Shopify-застосунок. Він дозволяє продавцю управляти інвентарем з кодів, а для зручності покупців усі куплені ними коди відображаються на спеціальній секції в їх особистому кабінеті. Продавець також може додати до кожного коду посилання для завантаження цифрового товару.

Free Shipping Bar by Hextom

Застосунок, що збільшує середній чек магазину. Він показує покупцям спеціальну шкалу. Коли покупці додають до кошика товари на певну суму, шкала заповнюється та у якості винагороди активується безплатна доставка. Застосунок дозволяє зібрати статистику та вибрати таку суму для безплатної доставки, що є найбільш вигідною для продавця.

Oxi Social Login by Oxi Apps

Застосунок, що дає змогу покупцям увійти в магазин зі свого акаунту у Facebook, Google, Twitter, LinkedIn чи Amazon в один клік. Це збільшує ймовірність першої покупки та повторної покупки.

Слід зазначити, що більшість застосунків мають свою сторінку на порталі Shopify app store. Власнику магазину слід ретельно читати опис функціоналу застосунку на цьому порталі перед тим, як робити вибір. Якщо застосунок має безплатний пробний період (а це стосується більшості з них), доцільно витратити час та ретельно протестувати його можливості перед тим, як використовувати. Також не слід вагатися та контактувати зі службою підтримки будь-якого застосунку, якщо виникнуть запитання. Якісна робота фахівців підтримки також є важливим показником надійності застосунку як інструменту для вашого бізнесу.

автори Андрій Гадашевич, CEO MakeBeCool Shopify Experts, та Дмитро Борук, COO MakeBeCool Shopify Experts
CEO Foridev