Чому рекламний бюджет на Етсі не витрачається повністю?

Всі ми чудово знаємо, що реклама — один із найшвидших способів привернути увагу покупця та продемонструвати йому наш товар.

Не дивно, що саме в гарячий сезон зростає ціна кліку з реклами — вона в першу чергу залежить від кількості бажаючих рекламуватися зараз на ту саму аудиторію, що й ви. І чим цих охочих буде більше, тим вищою буде ціна кліку. Як на аукціоні.

Але що робити, якщо ви підвищуєте бюджет, а реклама не витрачається? Етсі просто не роздає, не показує ваші оголошення, навіть якщо ви готові інвестувати більше. Чому?

Справа в тому, що Етсі ніколи не віддасть покази ваших конкурентів вам, якщо ваші конкуренти перетворюють ці покази на кліки і продажі краще, ніж ви. Іншими словами, у рекламній видачі, так само, як і в органічній, існує конкуренція між рекламодавцями. Кількість показів за певними запитами обмежена тією кількістю разів, яку покупці цей товар на майданчику шукають. І Етсі доводиться ділити їх між бажаючими за цим запитом показуватися.

З органікою все просто: хто краще продає, той і показуватиметься вище. З рекламою ситуація схожа: якщо конверсія з показів у кліки та з кліків у продажі у конкурента вища, то Етсі витрачатиме його гроші на рекламу, а не ваші.

Як виправити ситуацію? Подумайте, що змусить покупця клікнути на ваш товар, а не на товар конкурента. Проаналізуйте видачу за потрібними вам запитами та визначте, як ви можете виділитися. А також працюйте над підвищенням конверсії самого лістингу вже з візитів у продаж: переконайтеся, що весь контент (фото, відео, опис) дає покупцю повне розуміння того, що він отримає. Переконайтеся, що ваші умови доставки є прийнятними, що варіації заповнені правильно і що у покупця не залишається питань до товару, які він повинен уточнювати у вас в приватних повідомленнях.

автор Таня Бондар