Аналіз ніші: чому продавцям Аmazon важливо спершу дослідити ринок та як це зробити

Дякуємо, що були з нами на вебінарі 4.10.2022!

Ми розглядали кейс створення магазину Укрпошта на Amazon, тож ознайомтеся із презентацією та відео.

За цими порадами будь-який охочий легко може зареєструвати магазин на Amazon.

Наші спікери з Disqover Agency, Артем Сухіна, співзасновник агенції та Аліна Смоленська, Chief Product Officer, (Disqover Agency — marketplace promotion – агенція, що надає консалтингові послуги та пропонує маркетингові рішення клієнтам з метою масштабування їхнього бізнесу на глобальних e-commerce – платформах), як додатковий бонус надсилають рекомендації  по дуже важливому етапу на старті бізнесу на Амазон – аналіз ніші.

Аналіз ніші: чому продавцям Аmazon важливо спершу дослідити ринок та як це зробити

Amazon — це найбільша онлайн-платформа, де продавати може будь-хто, маючи лише доступ до Інтернету. З 350 млн товарів платформи не всі продукти мають високий попит, тож іноді складно передбачити популярність конкретного товару. Щоб зменшити ризики, заздалегідь потрібно проаналізувати нішу.

 

Що таке аналіз ніші?

Аналіз ніші (niche research) — це комплексне дослідження групи товарів, яке допомагає зрозуміти, чи варто запускати продажі продукту на Amazon. 

Етапи аналізу ніші

  1. Аналіз попиту, що означає велику кількість релевантних пошукових запитів. Наприклад: великий попит — 800+ тис. запитів, середній — 350–800 тис., маленький — менше 350 тис. Необхідно враховувати кількість конкурентів кожного запиту, а також проводити аналіз брендового трафіку, щоб підвищити репутацію й згодом конкурувати з великими брендами.
  2. Аналіз конкурентів, а саме: 1) вивчення даних конкурентів; 2) виділення ключових параметрів кожного товару конкурента; 3) обробка отриманих даних: ціни популярних продуктів, які товари продаються краще, а які — гірше, обсяги попиту, спосіб доставки, поріг входу в нішу, наявність А-бренду.
  3. Розрахунок юніт-економіки: обчислення маржинальності та підбір конкурентної ціни на ринку. З досвідом ми визначили % маржі, нижче якого заходити на Amazon не слід, бо реклама витратить весь дохід. Чим менша маржа, тим більше потрібно продажів, щоб вийти в плюс. Великий обсяг продажів вимагає інвестицій ще довгий час.
  4. Підготовка прогнозу PnL: розмір товару за класифікацією Amazon; ACoS — метрика, яка оцінює ефективність і рентабельність реклами; частка органічних та PPC-продажів. Це дозволяє визначити період інвестування, точку беззбитковості та загальний обсяг інвестицій з розбивкою на конкретні статті витрат (виробництво, доставка до складів Amazon, витрати на маркетинг і комісії маркетплейсу).

Детальніше про аналіз ніші за посиланням.

Бажаємо гарних стартів!

P.S. наші наступні анонси вебінарів за посиланням.

11/10 –  Андрій Гадай «Оптимізація й автоматизація процесів продажу за кордон на базі KeyCRM»

18/10 – Микола Серветник «Де крім Etsy продавати хендмейд?»

Реєструйтесь!