Бренд Hrushenka — це про красу, культуру і якість водночас

Це про створення сорочок, корсетів чи футболок, з яких промовляє кожна вишита ниточка 💛

Перша колекція базового одягу була випущена у 2022 році. Її бестселерами стали корсет та сорочка з вишивкою.

«Невдовзі ми усвідомили, що клієнти чекають від нас саме етновироби, тож анонсували ребрендинг та сфокусувалися на колекціях з українськими сенсами. З 2024 року ми — Hrushenka».

Про пошуки натхнення, коли штормить:

«Ми зосереджуємося на своїй культурі й мистецтві та надихаємося ними, про що говорять самі вироби. У нас є сорочки “Кайдашева сім’я” й “Тигролови”, сукня “Івана Купала”, корсет “Мавка і Лукаш” та інші».

Про сьогодення:

«Будувати бренд під час війни нелегко. Проте є розуміння того, хто ми і якою ми хочемо бачити Hrushenka».

Про доставку по світу:

«Нас знаходять клієнти з Німеччини, Польщі, Англії, США, Ізраїлю, Нідерландів, Чехії та інших країн світу. Замовляють насамперед через Instagram та сайт. Також ми представлені на Etsy».

Про ініціативи:

«Нещодавно до Міжнародного дня захисту дітей разом з ученицею Київського художнього ліцею імені Т. Г. Шевченка створили дитячу вишиту сорочку “Борщ”, 10% від продажу якої ми передаємо фонду “Дитинство без війни”».