Домашні ціни на Etsy: навіщо запровадили і що з них українським експортерам?

6 жовтня Etsy оголосили про введення нової опції – “Домашніх” цін. Ця опція доступна для експортоорієнтованих країн, якою в тому числі на даний момент є і Україна.

Etsy цю опцію мотивують тим, що тепер можна точніше регулювати не так ціну на сам товар, скільки варіації за вартістю доставки. Ми знаємо, що Etsy дуже наполегливо рекомендує робити free shipping (безкоштовну доставку), особливо на замовлення США більше 35$. І зрозуміло, що безкоштовної доставки не буває і щоб пропонувати для клієнтів таку опцію, продавці змушені “зашивати” вартість доставки в ціну самого товару.

Ось і запровадили опцію різних цін:

  • Домашні ціни (Domestic price) – для покупця всередині своєї країни,
  • Глобальні ціни (Global price) – для міжнародних покупців.

Звичайно, це просто чудова опція для країн, де активно продають і всередині своєї країни, і на міжнародному ринку. І тепер продавці матимуть змогу вирішити питання завищеної ціни для внутрішніх покупців. Адже найчастіше доставка всередині країни коштує дешевше, ніж міжнародна, яку вже зашили у вартість товару.

Саме для цього випадку Etsy і запровадили “Домашні” ціни.

Ось тільки в Україні ми здебільшого на Etsy тільки продаємо, ну дуже мало і рідко, коли хтось робить покупки на Etsy, правда? І на перший погляд може здатися, що нам взагалі не дуже цікава ця нова опція.

АЛЕ! Я пропоную вам подивитися на це питання ще під іншим кутом.
Давайте подивимося на ТОП країн на Etsy за кількістю продавців (без урахування США, де зосереджено 62% всіх Etsy-продавців), статистика наведена саме за міжнародними продавцями (графік взятий з порталу Statista)

При цьому Etsy виділяє собі 7 стратегічних регіонів розвитку: США, Великобританія, Німеччина, Канада, Австралія, Франція та Індія).
Критеріями для стратегічно важливих регіонів розвитку Etsy називає такі:

  • найбільш привабливі регіони зростання покупок в них, тобто. регіони, де багато купують на Etsy
  • активні двосторонні операції у маркетплейсі, тобто. у цих регіонах і купують активно та продають.

Як ми бачимо, на даний момент за кількістю продавців на платформі Україна входить до ТОП 10 країн і обійшла Індію, але явно не за покупками… На жаль, жителі України купують на Etsy дуже рідко.

Можливо введення цих домашніх цін, може стати для нас класною можливістю збільшити свої локальні продажі на Etsy? Як ви думаєте?

Багато брендів продають локально (наприклад, через Instagram) і глобально на Etsy. А якщо ми будемо своїх локальних клієнтів для здійснення покупки вести на Etsy?
Звичайно, я розумію, що тут є безліч нюансів. Наприклад, комісії з продажу та за виставлення лістингів, які збільшують вартість товару приблизно на 15%, коли ми отримуємо гроші просто на картку, то жодних комісій із продажу не платимо.

Але якщо бізнес має запас міцності і може дозволити собі підняти ціни на 15% і почати продавати навіть локально через Etsy? А якщо Україна зможе збільшити кількість покупок, що здійснюються на Etsy, може і нас включать до списку пріоритетних регіонів для розвитку. А тоді і Etsy Payments у нас буде, і рекламні кампанії від Etsy і ще багато чого :).

Мені здається, незважаючи на всі нюанси, є теми для роздумів, згодні?

автор Катерина Вітковська, авторка і ведуча практичного курсу «Прокачай Etsy»