Електронна комерція у Східній Європі зростає швидше, ніж у середньому в усьому світі
Світові онлайн-продажі зросли на 11 % у третьому кварталі 2021 року. Це більше, ніж у попередньому кварталі, коли онлайн-продажі зросли на 2 %. Проте, порівняно з аналогічним періодом минулого року, спостерігається сповільнення електронної комерції. Європейський обсяг продажів, очевидно, повертається до допандемійного рівня.
У світовому масштабі інтернет-магазини, схоже, досягли допандемійного рівня зростання продажів. У третьому кварталі зростання в річному обчисленні становило 11 %, тоді як минулого року це зростання становило 63 % за той самий період. Ці дані опубліковані в новому звіті Salesforce Shopping Index за третій квартал.
Електронна комерція у Східній Європі зростала швидше, ніж в інших європейських країнах.
Електронна комерція у Східній Європі зростає швидше, ніж у середньому в усьому світі, у цьому кварталі вона досягла 40-відсоткового зростання порівняно з тим же кварталом минулого року. У Великобританії спостерігається зростання на 20 %, у Нідерландах – на 18%, в Італії – на 15 %.
Вищі коефіцієнти конверсії у Великобританії та Нідерландах
У звіті також розглядаються коефіцієнти конверсії, які відображають відсоток відвідувачів веб-сайту, які вирішили замовити товар. Світовий коефіцієнт конверсії в третьому кварталі становив 2,4 %. В інтернет-магазинів Великобританії та Нідерландів коефіцієнт конверсії перевищує середній показник у світі. У Нідерландах коефіцієнт конверсії становив 3,2 %, а у Великобританії — 2,8 %.
У третьому кварталі світовий коефіцієнт конверсії становив 2,4 %.
Показники Німеччини та Бельгії дорівнюють середньому світовому показнику, а показники Східної Європи – трохи нижчі (2,2 %). Франція досягла 1,4 %, а Іспанія та Італія – 1,2 %. Це означає, що в цих країнах менше відвідувачів сайтів готові зробити замовлення.
У Бельгії коефіцієнт незавершених покупок нижчий за середній
Хоча бельгійські інтернет-магазини досягають середнього світового рівня за коефіцієнтом конверсії, їхній коефіцієнт незавершених покупок нижчий за середній у світі. Серед користувачів комп’ютерів коефіцієнт незавершених покупок бельгійських магазинів становить 66 %, тоді як світовий відсоток становить 77 %. Серед користувачів планшетів цей показник також нижчий (74 %) за світовий показник (81 %). Серед користувачів мобільних пристроїв коефіцієнт незавершених покупок склав 83 %, що також нижче за світовий показник (86 %).
Нідерланди також досягли кращих показників коефіцієнту незавершених покупок на всіх пристроях (69 % , 78 % і 80 % відповідно). Кращі результати і в продавців у Великобританії (74%, 76 % та 83 % відповідно).