Французька електронна комерція: 112,2 млрд євро у 2020 році

Сектор електронної комерції у Франції приніс 112,2 млрд євро у 2020 році. Порівняно з 2019 роком інтернет-продажі зросли на 8,5%. Це зростання було неоднорідним для різних продуктів, оскільки продажі послуг сильно постраждали через пандемію.

Як і в усій Європі, французька електронна комерція зазнала впливу пандемії COVID-19 у 2020 році. Fevad, французька національна асоціація Ecommerce Europe, у своєму звіті представила основні показники французької електронної комерції за 2020 рік.

Галузі все ж таки вдалося зрости на 8,5% у порівнянні з 2019 роком. Порівняно з попередніми чотирма роками інтернет-продажі зростали у середньому на 13% на рік.  Це зростання багато в чому зумовлене різким збільшенням продажів товарів (32%), тоді як онлайн-продажі послуг знизилися на 10%. Різке падіння продажів у сфері туризму, транспорту та відпочинку становило 41% від цього зниження.

Французька електронна комерція принесла 112,2 млрд євро

З усієї роздрібної торгівлі товарами у 2020 році електронна торгівля склала 13,1%. У той час як електронна комерція принесла 112,2 млрд євро, продажі онлайн-товарів склали 60,6 млрд євро, що на 3,3% більше, ніж у 2019 році (в середньому на 0,7% на рік). Особливо непродовольчі сектори змогли зберегти частину своєї діяльності під час локдауну завдяки інтернет-продажам.

41,6 млн французів купують онлайн

Згідно з дослідженням, 41,6 млн французів купують товари онлайн, що становить 81,4% від усіх користувачів інтернету в країні. Це на 1,5 млн більше, ніж у 2019 році. А 41,4% покупців роблять покупки з мобільного телефону.

Коли французькі споживачі не могли купити товари кожної категорії у магазинах, вони знаходили їх онлайн. Це призвело до того, що середня сума операції склала 61 євро, що на 2,6% більше, ніж у 2019 році. Це перше зростання після спаду протягом восьми років поспіль.

Перше збільшення середньої суми операції за останні 8 років.

У 2020 році багато роздрібних компаній підвищили рівень цифровізації, щоб запропонувати споживачам можливість і надалі здійснювати покупки. Споживачі позитивно сприймають такий багатоканальний підхід роздрібних компаній, включаючи місцеві магазини. Схоже, що французькі споживачі, які купували в Інтернеті під час локдауну, продовжуватимуть купувати онлайн. У Франції 52% магазинів, що продають товари через Інтернет, зростають порівняно з 39% магазинів, що працюють лише офлайн.

Оригінал статті: https://ecommercenews.eu/french-ecommerce-e112-2-billion-in-2020/ 

12 жовтня 2021, автор – Pleuni