Інформація Payoneer для клієнтів
Наші серця та думки з нашими клієнтами та партнерами в Україні. Наші глобальні та місцеві команди роблять усе можливе, щоб і надалі надавати послуги такої ж якості, незалежно від того, залишились ви в Україні чи виїхали за кордон. Ми будемо оновлювати цю сторінку з урахуванням останніх змін, зважаючи на ситуацію.
Забезпечення сталості бізнесу
Ми прагнемо робити все можливе, щоб і надалі підтримувати ваш бізнес. Наразі більшість клієнтів Payoneer можуть продовжувати користуватися всіма послугами Payoneer як зазвичай:
- Отримання платежів — Ви можете продовжувати отримувати платежі від маркетплейсів і клієнтів у звичному режимі. Кошти надійдуть на ваш баланс у валюті Payoneer, де вони будуть у безпеці.
- Банківське виведення — Ви можете і надалі виводити кошти з Payoneer на свій банківський рахунок. Після того, як ви їх зняли, доступ до ваших коштів буде залежати від рівня послуг, які пропонує ваш банк.
- Платежі постачальникам — Ви можете продовжувати здійснювати платежі зі свого облікового запису Payoneer іншим клієнтам Payoneer, а також безпосередньо на їхні банківські рахунки.
- Карткові платежі — Ви можете продовжувати використовувати свою картку Payoneer як зазвичай. Місцеві банки можуть встановлювати певні обмеження щодо кількості готівки, яку ви можете зняти в банкоматі. Через проблеми з логістикою наразі ми не можемо доставити пластикову картку в Україну — натомість у вас є можливість отримати віртуальну картку.
Доставка картки можлива за межі України
Якщо ви покинули країну, ми зможемо вам допомогти. Наразі ми працюємо над тим, щоб знайти рішення, аби надіслати вам вашу картку на іншу адресу з наданням документів, що підтверджують місце проживання. Ми також працюємо над доставкою карток усім, хто залишив Україну, і одразу поділимося оновленнями щодо необхідної документації.
Ваші кошти в безпеці з Payoneer
Кошти клієнтів надійно зберігаються у підконтрольних установах Payoneer.
Наші служби підтримки клієнтів як завжди працюють
Ми доповнили нашу місцеву команду новими членами з інших міст, щоб і надалі піклуватися про вас. Щоб зв’язатися з нами, відвідайте Центр підтримки або зателефонуйте нам за номером +38-089-320-24-26.
Payoneer повністю дотримується правил державних регуляторів
Payoneer ліцензований і регулюється кількома державними регуляторами та повністю дотримується вимог щодо санкцій.
- Ми дотримуємося нових санкцій, що забороняють здійснювати операції з певними фінансовими установами та іншими структурами, і більше не надсилаємо їм платежі.
- Ми припинимо обслуговування вражених Донецької та Луганської областей, як визначено санкціями OFAC з кінцевим терміном 23 березня 2022 року.
- Якщо будуть введені нові санкції, Payoneer готовий негайно оцінити їхній вплив. Наша здатність здійснювати платежі залежатиме від обсягу міжнародних санкцій, а також від їх тлумачення нашими провайдерами. Ми зробимо все можливе, щоб і надалі обслуговувати всіх наших клієнтів.
Ми щиро співчуваємо всім українцям і бажаємо якнайшвидшого настання миру.
Передруковано з офіційного ресурсу Payoneer: https://blog.payoneer.com/ua/news-ua/ukraine-update/