Joom підбиває підсумки «Українських тижнів» на маркетплейсі

З 15 до 24 серпня міжнародний мобільний маркетплейс Joom провів кампанію «Українські тижні». Спеціальна промоакція з розширеною добіркою найкращих товарів з України стала справжнім успіхом: у неї взяли участь понад 21000 товарів в усіх ключових категоріях: краса та здоров’я, одяг, товари для дому, товари для хобі та подорожей, ювелірні прикраси та ін.

Олександр Зайцев, Head of Business Development in EMEA region:  

«З моменту початку військових дій в Україні, багато українських організацій були змушені обмежити або повністю припинити роботу, що неминуче позначилося на роботі українських продавців. Наша мета — забезпечити їм безперебійний сервіс, і ми використовуємо всі свої ресурси, щоб мінімізувати негативні наслідки, зберегти та навіть збільшити обсяг продажів. Ми дуже раді, що в акції взяло участь багато українських продавців. Нам дуже важливо залишатися поряд у цей непростий час і пропонувати їм послідовну та комплексну підтримку на європейському ринку.»

За час акції GMV товарів з України збільшився у 3 рази, як порівняти з попереднім неакційним періодом. Найпопулярнішою категорією стала «Краса та Здоров’я», а за нею — «Товари для хобі та подорожей». Третє місце поділили «Ювелірні прикраси» та «Жіночий одяг». До топ-6 країн за кількістю оформлених замовлень під час акції увійшли: Україна, Ізраїль, Молдова, Німеччина, Велика Британія та Франція.

Успіх акції зумовлювався активною підтримкою платформи. Серед головних промоінструментів — різноманітні добірки, push-повідомлення, email-розсилки, pop-up повідомлення, купони, кард-банери та розіграш балів за покупки українських товарів. Дізнатися подробиці акції користувачі маркетплейсу могли також з постів у соціальній мережі Joom Official. Крім того, європейські блогери активно тестували товари та розповідали про них у своїх Instagram та YouTube акаунтах підписникам у Німеччині, Франції, Італії, Молдові, Ізраїлі.

Акція також була підтримана рекламною кампанією у Facebook, показаною користувачам у Німеччині, Франції, Австрії, Швейцарії, Бельгії, Ірландії, Латвії, Естонії, Румунії, на Кіпрі та Мальті.

Детальніше про Joom Marketplace

Joom Marketplace допомагає людям зробити процес купівлі легким та розважальним, а також відкриває доступ до якісних товарів з усього світу.

Платформа — одна з ключових бізнесів міжнародної групи Joom, заснованої у 2016 році в Ризі (Латвія). Вона об’єднує компанії у сфері електронної комерції.

Сьогодні маркетплейс доступний у понад 190 країнах світу 21 мовою. Додаток налічує понад 400 мільйонів завантажень по всьому світу і 28 мільйонів активних покупців щомісяця.

Як підключитися до платформи Щоб зареєструватися на платформі, достатньо заповнити форму на merchant.joom.com, і наша команда зв’яжеться з вами протягом 24 годин.