Joom представив новий інструмент для створення Rich-контенту

Joom –це міжнародний мобільний маркетплейс, де можна купити якісні товари з Європи та Азії. Місія компанії — створити універсальну платформу, за допомогою якої кожна людина зможе замовити товар із будь-якої точки світу за вигідною ціною.

Joom постійно вдосконалює свою платформу для продавців та інтегрує нові зручні інструменти, щоб забезпечити їм максимальний комфорт та зручність під час роботи.

Нещодавно Joom запустив новий інструмент створення Rich-контенту для продавців. Цей інструмент допомагає підвищити конверсію та продаж товарів на платформі.

Що таке Rich-контент?

Rich-контент — це зображення високої якості з докладним описом товару мовою покупця, яке привертає його увагу та підвищує зацікавленість. Це призводить до збільшення конверсії та трафіку..

Завдяки Rich-контенту потенційні покупці отримують повніше уявлення про характеристики товару, що робить їх онлайн-шопінг ще ефективнішим.

Які переваги Rich-контенту?

Rich-контент допомагає:

●      Привернути увагу покупців.

●      Візуально покращити карточку товару.

●      Підвищити довіру покупців.

●      Спростити перегляд переваг товару.

●      Виділити товари продавців на тлі подібних товарів їх конкурентів.

●      Зробити тексти зрозумілими для людей з різних країн завдяки локалізації контенту різними мовами.

Як створити ефективний Rich-контент?

●      Використовуйте зображення високої якості, які привертають увагу: фотографії товарів, зняті крупним планом, під різними кутами та інші lifestyle-фото.

●      Надайте інформативний та лаконічний опис товару.

●      Докладно опишіть характеристики товару та поясніть його переваги.

●      Додайте розширений FAQ, щоб заздалегідь відповісти на можливі питання покупця та підвищити його довіру.

●      Зробіть корисну інфографіку з привабливим дизайном для демонстрації цінності товару та інших важливих моментів.

Ось приклад того, як може виглядати Rich-контент на Joom:

Ось приклад того, як Rich-контент відображатиметься для покупців на Joom:

Переходьте в Довідковий центр для продавців на Joom, щоб дізнатися більше про Rich-контент.