Онлайн-івент “Як мислить B2B-маркетинг зсередини?”

Як побудувати чи масштабувати маркетинг у B2B-бізнесі, який стабільно генеруватиме якісні ліди — про це розкажуть наші партнери на відкритому online івенті.

У прямому ефірі ви зможете знайти для себе відповіді на такі питання:

— як виявити слабкі місця у своєму маркетингу

— які рішення справді працюють у B2B-середовищі

— як уникнути помилок, що з’їдають бюджет

— які інструменти й процеси потрібні для системного підходу, який принесе результат.

Під час івенту відбудеться:

Розбір маркетингу B2B-компаній*: експерти оберуть 5 найцікавіших кейсів і проаналізують їх. Завдяки цьому ви можете дізнатися, як діагностувати проблеми, які рішення працюють на практиці та як уникнути типових помилок. 

Презентація BASE: інсайти агенції повного циклу та принципи побудови ефективних маркетингових систем.

Q&A з експертами: відповіді на запитання та практичні поради від маркетингових профі.

*Якщо ви бажаєте, щоб експерти розібрали ваш кейс, реєструйтесь та надсилайте заявку після реєстрації. 

Спікери:

Андрій Чумаченко: CEO і засновник BASE by Netpeak, співзасновник Netpeak, автор подкасту «Це по роботі».

Андрій останні 4 роки займається консалтингом B2B-компаній і в квітні запустив спеціалізовану B2B-маркетингову агенцію повного циклу. Тому розбір буде максимально практичним та заснованим на реальному досвіді.

Владислав Болсун: засновник select form, автор подкасту «Інакші» та викладач Києво-Могилянської бізнес-школи (MBA). Працював із Mastercard, LEGO, Ощадбанком та іншими.

Коли: 26 червня, о 19:00
Де: online
Вартість: безоплатно
Реєстрація за посиланням: http://bit.ly/4ndYHMN