Оновлений лук Wish та інформація по комісії
Wish отримав не тільки нове лого, але й нові кольори бренду. Окрім цього, компанія буде витрачати більше на рекламу ваших товарів на різноманітних платформах, таких як Facebook та Instagram.
За всю історію існування Wish, компанія ніколи не змінювала дизайн та логотип додатку та веб-сайту.
Wish дослухався до фідбеку від продавців та користувачів та повністю змінився – зсередини і ззовні.
Тепер, ви зможете сортувати продукцію за розміром, кольором та багатьма іншими категоріями, що зробить досвід пошуку товарів на маркетплейсі простішим та швидшим.
Покращений алгоритм, оновлений дизайн та ще більше оновлень чекають на вас вже зараз – просто оновіть ваш додаток Wish у Google Play Store або App Store на Apple.
Що це означає для продавців на платформі електронної комерції Wish?
По-перше, ваші продукти буде легше знайти на додатку, що означатиме більшу кількість переглядів. По-друге, вас чекають оновлені способи реклами на новому майданчику, що збільшить шанси того, що ваші товари будуть обрані нашими користувачами з усього світу.
Оновлений merchant dashboard також принесе зміни у WSS – Wish Standards System, що зробить процес становлення platinum merchant легшим і швидшим.
Wish продовжує підтримувати існуючих продавців на майданчику з України. До 30-го вересня (вже починаючи з 24-го лютого 2022 року) на Wish діє 0% комісія для усіх українських продавців.
Після цього, комісія становитиме 5% за перші три місяці користування майданчиком і потім 15% з усіх транзакцій. У додаток, українських продавців чекає підтримка акаунт менеджера та безкоштовне рекламне просування перших товарів.
Ще не переконалися?
Напишіть Катерині за цією адресою електронної пошти: [email protected]