Основні моменти Shopify Unite 2021 (і що вони означають для продавців)

Сьогодні на Shopify Unite 2021, щорічній конференції партнерів і розробників Shopify, було представлено найбільший набір змін в історії Shopify. Фактично відкриті абсолютно нові можливості для власників малого бізнесу, які зможуть здійснювати продажі ще в більш унікальний та індивідуальний спосіб. Ці зміни дозволять створювати ефективні індивідуальні комерційні рішення для бізнесу будь-якого масштабу, з великою кількістю інструментів і функцій, які з’являться трохи пізніше вже протягом цього року.

Гнучке налаштування дизайну магазину

На Shopify Unite оголосили про одне з найбільших оновлень платформи на сьогоднішній день: Інтернет-магазин 2.0 – це поєднання нових функцій і покращень, які значно розширюють можливості налаштування інтернет-магазину.

З Інтернет-магазином 2.0 стало простіше, ніж будь-коли, керувати плануванням та естетикою вашого магазину: тепер у вас є неймовірна гнучкість налаштувань і доступ до більшої кількості характеристик, які дозволять продемонструвати покупцям переваги ваших товарів.

За допомогою розділів і блоків ви тепер можете персоналізувати будь-яку сторінку свого магазину, додаючи, переставляючи та видаляючи вміст – і все це без редагування коду.

Починаючи з серпня власники бізнесу побачать принципово нові теми у магазині тем Shopify. Ці теми будуть побудовані на новій платформі Інтернет-магазину 2.0 та дозволять використовувати ефективні функції, представлені на Unite цього року.

Тепер докладніше про основні новинки.

Гнучке відображення властивостей і варіантів продуктів

Метаполя – це додаткові елементи даних, які ви можете прикріплювати до продуктів, клієнтів, замовлень та інших об’єктів у всесвіті Shopify. Вони призначені для зберігання інформації, яка відсутня в кабінеті адміністратора Shopify (наприклад, інструкцій з догляду за тканинами, термінів доставки, дат зворотного замовлення), і можуть відображатися в будь-якому місці вашого магазину, наприклад, на сторінках вашого продукту або навіть демонструватися при оформленні замовлення.

З оновленнями, які стануть доступними трохи пізніше (вже цього року), можна буде додавати, визначати та редагувати метаполя продуктів безпосередньо в адміністративній панелі, а також підключати метаполя до застосунків або своєї теми.

Метаполя також дозволяють легко налаштовувати продукт і варіанти конфігурацій прямо на сторінці продукту, наприклад, відображати відповідну діаграму розмірів одягу для кожного конкретного постачальника.

Підвищення швидкості роботи шаблонів

Для демонстрації можливостей і швидкості роботи нової платформи Інтернет-магазину 2.0 було створено нову тему – Dawn.

Dawn – це гнучкий дизайн, який можна використовувати для представлення будь-якого бренду. Він побудований з сторінками продуктів, орієнтованими на зображення, красивими колекціями продуктів та інтелектуальними системами кольорів.

Як результат використання платформи Інтернет-магазин 2.0, Dawn набагато швидший. Він завантажується на 35% швидше, ніж найпопулярніші теми Shopify. Dawn – це новий стандарт серед тем, що стане доступним пізніше вже протягом цього року. Цього року до магазину тем надійдуть нові теми, з підвищеною швидкістю, продуктивністю та можливостями.

Рекламна платформа Shopify Email

Необхідність підключення дорогих емейл-маркетингових платформ іде в минуле. Тепер є Shopify Email – це готовий інструмент маркетингу електронною поштою, який дозволяє залучати клієнтів та утримувати їх для повторного продажу. Додано нову галерею готових шаблонів листів клієнтам про оновлення асортименту, запуск нових продуктів і пропозиції про розпродаж. Шаблони листів тепер автоматично використовують ваш логотип, знижки, зображення товарів, описи та ціни безпосередньо з вашого магазину. У серпні також буде додано можливість персоналізувати розсилки за допомогою полів, які можна налаштувати.

Shopify Email повністю інтегрований з вашим інтернет-магазином, тому відстежувати показники залучення, додавання до кошика та конверсії можна в одному місці – у вашому обліковому записі Shopify.

Надайте покупцям більше можливостей для оплати

Покупці з різних країн мають різні переваги щодо способів оплати. Наприклад, хоч кредитні картки є найпопулярнішим способом оплати в США, 52% онлайн-покупців у Бразилії для здійснення покупки використовують QR-код.

Незалежно від того, звідки ваші покупці, правильний спосіб оплати може допомогти збільшити конверсію при оформленні замовлення за рахунок використання методів оплати, що найкраще підходять покупцям із різних регіонів.

Під час конференції було оголошено про запуск платіжної платформи Shopify, щоб відкрити продавцям можливості зростання на нових ринках та в нових галузях. Постачальникам платіжних сервісів буде набагато простіше створювати нові інтеграції в Shopify.

Збільшення середньої вартості замовлення за допомогою Buy Now Pay Later

Коли ви надаєте клієнтам велику гнучкість при оформленні покупок з великими розмірами кошика, ви збільшуєте конверсію до 50% і збільшуєте середню вартість замовлення. Buy Now Pay Later дозволяє покупцям купувати зараз, оплачувати пізніше і ділити свої покупки на чотири безвідсоткові платежі без додаткових або прихованих платежів.

На даний момент доступно при замовленні від 50 до 1000 доларів США, включаючи податки та доставку.

Індивідуальні, унікальні рішення, яких раніше ніхто не бачив

За допомогою Shopify’s Storefront API тепер можна реалізувати унікальний досвід покупця, який дозволить вашому бренду виділятися на тлі конкурентів, у тому числі з використанням архітектури headless та бажаної бізнес-логіки.

Використовуючи Shopify’s Storefront API, можна буде створювати нові можливості для комерції, такі, як різні ціни для покупців із різних країн, продаж за підпискою і так далі. Більш того, Shopify’s Storefront API дозволяє створювати рішення за допомогою існуючої у вас інфраструктурі розробника і технологічного стеку – таким чином, ви зможете перетворювати на канал продажів будь-який пристрій з екраном, від веб-сторінок і мобільних застосунків до розумних дзеркал, годинників, браслетів і так далі.

Оптимізована робота з опцією самовивозу (pick-up location)

Якщо ваш товар розташований у кількох місцях, ви знаєте, наскільки складним може бути це завдання. Тепер можна розділити торгові точки (locations) для відправки онлайн-замовлень і для самовивозу, дозволяючи клієнтам забирати своє замовлення з призначених вами місць лише для самовивозу без необхідності надсилати онлайн-замовлення з цих місць. Запаси в торгових точках, призначених тільки для самовивозу, не будуть включені до списку «доступних» для онлайн-доставок.

Наприклад, якщо взуття 10-го розміру немає на вашому складі, але є тільки в одному з ваших роздрібних магазинів, взуття розглядатиметься як наявне на складі, але доступне для самовивозу, а не для доставки.

Оптовий маркетплейс Handshake

Наступний крок у своєму розвитку отримав відносно новий проект Shopify – маркетплейс для оптового продажу, створений Shopify. Усі продукти на Handshake поставляються брендами, що працюють на Shopify (поки що відкритий тільки для оптових продавців із США). На відміну від інших торгових майданчиків, тут немає жодних зборів чи комісій за реєстрацію чи замовлення. Усі постачальники проходять процес подання заявок і одержують схвалення Shopify, а всі покупці мають підтвердити, що в них є reseller ID.

Джерело нових продуктів для продажу

Роздрібні продавці та власники магазинів тепер можуть використовувати Handshake як джерело товарів для свого магазину. Усі бренди на Handshake підібрані вручну, тому ви будете впевнені, що робите покупки у першокласних виробників з усієї території Сполучених Штатів.

Оригінал: за посиланням