Перші враження від послуги PRIME

Ось уже чотири місяці як Укрпошта запустила послугу Дрібний пакет PRIME. За цей час ми перейшли від тестового режиму до повноцінного формату, долучили PRIME до системи накопичувальних знижок та додали можливість оформлення в мобільному застосунку. Перші несміливі відправки наших клієнтів уже змінились чималими обсягами, які потіснили звичний рекомендований дрібний пакет. Тож можемо підбити деякі підсумки.

Загальні цифри

Наразі обсяги PRIME становлять третину усіх відправлень типу дрібний пакет. Для найпопулярнішого напрямку – США – співвідношення кількості рекомендованих дрібпаків до PRIME складає 1:2. А для Канади та Австралії 1:1, що й не дивно, адже саме PRIME у цих країнах має повний трекінг, що так важливо для закриття операцій продажів e-commerce.

Можливі втрати

Отже з упевненістю можна сказати, що більшість наших експортерів уже оцінили усі переваги нового формату. Для тих, хто ще вагається, основним мінусом є відсутність відшкодування за втрачений за межами України PRIME. Наскільки це страшно? Наразі ми вже маємо відповідь на це питання. Кількість проблемних кейсів відносно всього обсягу PRIME відправленого в липні складає 0,53 %, серед них такі, де дійсно визнано втрату 0,05%.