Починаючи з червня Дрібні пакети PRIME можна буде відправляти і до США
З 1 червня Укрпошта запускає для своїх клієнтів новий вид поштових відправлень – «Дрібний пакет PRIME» до Сполучених Штатів Америки.
Перемовини з національним поштовим оператором США – USPS, які тривали 8 місяців, завершилися успішним підписанням договору про співпрацю. Таким чином, Сполучені Штати Америки приєдналися до коаліції інших 67 країн, зокрема Канади, Великої Британії, Німеччини, Австралії, Франції та ін., до яких Укрпошта здійснює такі види відправлень з 1 квітня.
Категорія «Дрібний пакет» – дуже популярний вид відправлень серед українських користувачів поштових послуг, яким користується майже 80% клієнтів з України. Оскільки США є однією з ключових країн для українського поштового експорту, 45% відправлень йдуть саме в цю країну, така послуга є актуальною і затребуваною для великої кількості відправників.
Ціна на відправку з будь-якого відділення Укрпошти в Україні на будь-яку адресу в США стартує від 7,29 дол за відправлення і далі з урахуванням фізичної ваги .
«Тривалі перемовини з USPS завершилися плідними результатами, бо дали можливість не лише зафіксувати тариф на міжнародну доставку, незважаючи на ріст витрат при транспортуванні та зміні тарифів в системі розрахунків Всесвітнього поштового союзу, а й закласти основу для дешевого способу відправлень. Важливо, що Укрпошта системно підтримує українських експортерів, зафіксувавши тарифи з початку великої війни. Також ми забезпечуємо безперебійну доставку посилок, попри закрите небо для цивільної авіації», – зазначив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.
«Дрібний пакет PRIME» має ряд переваг: дешевший на 8% порівняно з «Дрібний пакет рекомендований»; передбачає доставку замовлення в поштову скриньку клієнта без підпису; пріоритетний порядок обробки в країні призначення та відслідковування замовлення в усіх країнах мережі PRIME, доступний в США та ще 67 країнах.
Послугу можна оформити в будь-який зручний час в онлайн-сервісах: системі АРІ, особистому кабінеті та мобільному застосунку. Крім того, вона включена в програму лояльності. У залежності від обсягів відправлень відправники фізичні особи можуть додатково заощадити ще до 10 % знижки, корпоративні клієнти – до 15 % .