Поради: вірні дані у поштовій митній декларації- швидша обробка

Шановні клієнти, з 18 квітня вступив в силу відповідний наказ Міністерства фінансів України від 04/01/2023, який передбачає 100% подачу митницю всіх даних про поштові відправлення в електронному вигляді. Цим наказом посилився контроль над оформленням супровідних документів на експорт. Раніше не так активно проводили контроль за відповідністю опису та коду товару.

Якщо митна служба України відмовила Вам у оформлені експорту, наступні поради та кроки:

1) Спробуйте більш детально та чітко описувати товар (особливо якщо це товари які можуть бути трактовані як подвійне призначення чи запчастини)

2) Пробуйте уникати слів «інше» або аналогічних в описі товару, які можуть бути не зрозумілі іншим клієнтам.

3) Спробуйте підібрати код товару з довідника в особистому кабінеті , який надала нам Митна служба України, який максимально відповідає опису товару та фактичному вкладенню.

4) Обов’язково потрібно зазначати максимально коректно: Прізвише та Ім’я (Отримувача та Відправника)

5) Якщо відбулось таке повернення, оформлюйте будь-ласка на сайті чи через кабінет онлайн-рекламацію з причиною «необґрунтоване повернення» і команда Укрпошти спробує повернути частину тарифу за нездійснену частину.

Рекомендуємо користуватися особистим кабінетом на сайті Укрпошти.

Будь-які новий підходи в роботі завжди викликають на старті можливі складнощі, однак віримо, що дуже скоро взаємодія між Відправником- Укрпоштою та Митницю налагодиться і буде ще більш тіснішою. Дякуємо за розуміння