Порядок розгляду рекламацій щодо міжнародних відправлень
Подання заявки
Ви відстежували пересилання у трекінгу Укрпошти та на веб-ресурсі поштового оператора країни призначення і переконались, що з останнього оновлення статусу пройшов уже тривалий час, а відправлення досі не доставлене*? Отже, необхідно ініціювати розшук, заповнивши онлайн-форму.
* Нагадуємо, що такі країни як Австралія та Канада не надають дані трекінгу для листів, дрібних пакетів та бандеролей на своїх територіях. Останнім статусом у відстеженні буде початок обробки в країні призначення.
Зверніть увагу, розшук міжнародного реєстрованого поштового відправлення можливий не раніше 22 діб та не пізніше 6 місяців від дати приймання до пересилання.
Крім розшуку відправлення рекламацію можна також подати у таких випадках:
- необґрунтоване повернення – відправлення повернулось без чітко зазначеної причини повернення на оболонці, або ж Ви переконані, що зазначена причина є недостовірною (наприклад, вказано «Некоректна адреса отримувача», хоча було вказано дійсну адресу);
- пошкодження/відсутність вкладення або його частини;
- порушення способу пересилання.
Згідно з п.122 Правил надання послуг поштового зв’язку, під час оформлення рекламації відправник повинен надати розрахунковий документ (квитанцію або чек), що засвідчує оплату послуги поштового пересилання оператором Укрпошта. Прикріпити фото чека можна через спеціальну кнопку (розмір файлу не повинен перевищувати 1 MB)
Також відповідно до причини подання рекламації разом з копією чеку необхідно долучити фото оболонки відправлення, де видно причину повернення; фото пошкодженого пакування та вкладення; копію документованої скарги від отримувача (за наявності) тощо.
Для пришвидшення перевірки рекомендуємо одразу надавати повний та детальний опис вкладення.
А також додаткові відомості (за наявності).
Розгляд звернення
Після внесення усіх необхідних даних, Ви отримаєте реєстраційний номер звернення.
Рекламації розглядаються відповідними підрозділами поштових операторів протягом регламентованого актами Всесвітнього поштового союзу терміну. На різні рівні перевірки відведено певні часові проміжки, але остаточне рішення за рекламацією виноситься не пізніше 60 днів з дати її подачі.
Щодо проміжних результатів перевірки та остаточного рішення заявника буде поінформовано електронними листами на email вказаний при реєстрації рекламації. Ви також можете уточнити поточний стан розгляду заявки, звернувшись до контакт-центру Укрпошти.