Що змінилося на Shopify. Buy with Prime.

Buy with Prime. Що змінилося на Shopify?

Нещодавно з’явилася можливість додати кнопку Buy With Prime від Amazon на Shopify.  Раніше покупці оформляли доставку від самого продавця або за допомогою фулфілмент програми Shopify. Тепер, для власників онлайн-магазинів, які використовують FBA, ця функція вже знаходиться у beta-тестуванні. Щоб взяти участь, необхідно подати заявку.

Що таке Buy with Prime?

Це програма, що дозволяє підписникам Prime робити покупки на сайтах продавців та отримувати позитивний досвід від фулфілменту Amazon. “Buy With Prime” гарантує безкоштовну доставку за 1-2 дні, зручне оформлення замовлень та безкоштовне повернення в разі необхідності. Під час покупок через Buy with Prime оформляти замовлення дуже просто та зручно. Покупці, підписники Prime, залишають інформацію про оплату та доставку, яка зберігається в обліковому записі Amazon. Тому вони автоматично отримують товар через доставку Amazon протягом наступних 2-х днів, без необхідності уточнювати дані.

Включення функції Buy with Prime має ряд перевагдля власників сайтів: 

  • Ті продавці, що користуються FBA (Fulfillment By Amazon) зберігають запаси на складах Amazon та не потребують додаткових налаштувань для інтеграції з маркетплейсом.
  • Додавання кнопки може підвищити коефіцієнти конверсії завдяки довірі до доставки Amazon, її швидкості та умовам.
  • Покупці, які мають Prime-підписку, мотивовані обирати ваші продукти, адже так вони ще раз використають її переваги, за які вони завчасно заплатили.

Але чому у Shopify виникали сумніви, чи варто підключати цю послугу?

Справа в тому, що для здійснення доставки, Shopify зобов’язаний передати до Amazon всі дані про власних покупців, їх адреси. Також маркетплейс отримує доступ до інформації про товари та статистику продажів. Таким чином, це дає можливість Amazon розробляти на основі цих даних власні продукти та створювати додаткову пропозицію. Звичайно, що керівництво Shopify певний час сперечалися, чи варто дарувати дані конкуренту. Якщо Amazon створить власні подібні позиції, вони можуть втратити поточних клієнтів. Та згодом у Shopify дійшли згоди, що тільки виграють від послуги, бо бенефітів значно більше, ніж ризиків: збільшуються продажі, конверсія та кількість покупців зростають, комісія за Buy with Prime є додатковим прибутком.

Більш того, так як Shopify це проект бренду, для користувача все одно зручно йти саме на ваш окремий сайт, що є абсолютною відмінністю від Amazon. А отже Buy with Prime тепер вже доступний на Shopify!


Матеріал підготувала:

Аліна Смоленська, Chief Product Officer, Disqover Agency