Щодо ситуації з міжнародними відправленнями до США за кінець жовтня
Шановні клієнти, раніше Укрпошта повідомляла, що співробітники Пошти Еміратів (Emirates Post), яка виконувала транзит українських депеш до аеропорту Нью-Йорка, припустилися операційної помилки і некоректно спрямували частину депеш (контейнерів) із відправленнями, призначеними до Поштової служби США, прийнятих в Україні для пересилання у кінці жовтня – на початку листопада 2021 року. Пошта Еміратів помилково відправила частину депеш призначенням до США до іншого транзитного хабу. Спеціалісти Пошти Еміратів запевняють, що роблять усе можливе для того, щоб максимально швидко виправити цю операційну помилку. Однак через критичне завантаження авіаліній ця робота може зайняти певний час.
Згідно з міжнародним законодавством та Конвенцією Всесвітнього поштового союзу, враховуючи форс-мажорну ситуацію з ковід-обмеженнями і залучення до перевезення цивільної авіації, для національних пошт не передбачена компенсація за затримку в доставці.
Однак, враховуючи, що неприємна ситуація склалася через операційну помилку партнера, Укрпошта запропонує sorry-bonus на деякі типи відправлень.
Наголошуємо, що всі відправлення перебувають у цілісності та схоронності, тобто не мають статус втрачених, і будуть доставлені пізніше, оскільки має місце факт значної затримки через операційну помилку партнера.
Просимо всіх клієнтів подати рекламацію через сайт Укрпошти та очікувати відповіді на звернення.
Дякуємо за розуміння!