Щодо вимог VerpackG (Закон про упаковку), що впливають на магазини, які продають товари до Німеччини
1 січня 2019 року набув чинності німецький VerpackG (Закон про упаковку), який накладає вимоги на онлайн-роздрібних продавців, включаючи магазини, розміщені на маркетплейсах, які продають товари покупцям у Німеччині. Закон про упаковку сприяє переробці та повторному використанню пакувальних матеріалів (наприклад, картонних коробок, скотчу та пухирчастої плівки). Останні оновлення Закону про упаковку включають нові вимоги, які впливають на онлайн-маркетплейси. Нові правила набирають чинності 1 липня 2022 року.
Відповідно до поправок до Закону про упаковку, які набувають чинності 1 липня 2022 року, онлайн-ринки, включаючи Etsy, повинні підтвердити, що продавці мають дійсну реєстрацію LUCID і (якщо передбачено) беруть участь у подвійній системі до здійснення будь-яких операцій з продажу на німецький ринок.
Нові правила передбачають ряд вимог до онлайн-магазинів, які продають товари покупцям у Німеччині:
- Зареєструйтеся в LUCID. Це реєстр упаковки, де зареєстровані продавці щорічно сплачують невеликий внесок за утилізацію упакування. Реєстрація обов’язкова навіть у тому випадку, якщо ви відправите лише одну посилку. Важливо встигнути це зробити до 1 липня 2022.
- Визначте тип вашого упакування – це можна зробити на сайті Центрального реєстру упаковки (ZSVR).
- Подавайте через систему LUCID два звітування: планований об’єм використаного упакування та наприкінці року фактичний об’єм.
Що станеться, якщо я не зареєструюся в LUCID?
Онлайн-магазини, які не дотримуються цього закону, можуть отримати попередження, або штраф до 200 000 євро. Реєстрація безкоштовна, і кожна організація, яка вважається «виробником», повинна зареєструватися окремо. Відвідайте https://lucid.verpackungsregister.org/, щоб отримати додаткову інформацію та зареєструватися.
Коментар представника Deutsche Post AG
Укрпошта взяла коментар у Deutsche Post AG з приводу Закону про упаковку – ділимося з Вами коментарем представника Deutsche Post AG:
«Закон про упаковку не новий, тобто навіть у минулому іноземні відправники вантажів були зобов’язані реєструватися в Німецькому реєстрі упаковки при відправленні товарів до Німеччини і ліцензувати упаковку у так званого системного оператора. Однак ці зобов’язання поширювалися лише на відправку товарів кінцевому споживачеві (так звана системна упаковка). З 1 липня обов’язок реєстрації в Німецькому реєстрі упаковки поширюється на «всі» упаковки, тобто навіть у тому випадку, якщо відправка здійснюється не кінцевому споживачеві. Тим не менш, для цієї упаковки не існує (додаткових) ліцензійних зобов’язань (додаткових витрат). Ще одна важлива зміна стосується операторів електронних торгових майданчиків (маркетплейсів) та постачальників послуг із виконання замовлень (фулфілменту), оскільки вони повинні перевіряти, чи зареєстровані їхні продавці та чи отримали ліцензію на упаковку для транспортного пакування. А якщо ні, то оператори електронних торгових майданчиків/фулфілмент-провайдери не мають права надавати послуги. (Примітка. У Законі про упаковку прямо вказано, що постачальники поштових послуг не вважаються постачальниками послуг виконання у значенні Закону про упаковку, тобто тут немає жодних зобов’язань щодо контролю).
Поточні зміни в німецькому законі про упаковку не стосуються поштових служб. Зобов’язання, що випливають із Закону про упаковку, поширюються виключно на виробника/дистриб’ютора/відправника товарів. Клієнт повинен самостійно дізнатися про індивідуальні права та обов’язки – зокрема, про згадане зобов’язання реєстрації упаковки товарів при відправці в межах Німеччини та до Німеччини – у реєстрі упаковки (www.verpackungsregister.de ). Нові правила упаковки не впливають на митне оформлення вантажів, що надсилаються до Німеччини».
ПРИМІТКА:
Відправникам не потрібно клеїти чи дописувати щось на упаковці при поданні відправлень для пересилання Укрпошті. Головне, щоб відправники були зареєстровані в LUCID та надали маркетплейсам інформацію щодо реєстрації.
Додаткові матеріали:
Співробітники Etsy підготували статтю 5.04.2022 щодо впливу закону на продавців Etsy, які продають товари до Німеччини.
На сайті реєстрації LUCID є відкритий для всіх список «Реєстр виробників», де кожен може перевірити, чи зареєстрований певний виробник.
Огляд правок, які вступають в силу 01.07.2022, від Verpackungsregister.
Примітка: при додатковій інформації будемо додатково інформувати на Порталі експортера.