Щодо затримок у доставці по території Італії

Poste Italiane повідомляє, що

17 грудня 2021 року Poste Italiane уклала угоду з митницею, щоб вручну повторно надіслати митні дані для кожного з відправлень, які були заблоковані через різні повідомлення про помилки, отримані їхньою системою. Цей обхідний шлях означає, що для кожного заблокованого товару працівникам Poste Italiane доведеться вручну повторно надіслати митну декларацію до митної системи.

Будуть введені додаткові людські ресурси для вирішення цього надзвичайного рішення, як митниці, так і італійської пошти.

Як другий крок, митниця визначила критичну частину процесу, яка спричинила помилки блокування, отримані Poste Italiane, і запропонувала рішення обходу, за допомогою якого митниця надає poste italiane митні оцінки на основі списків відправлення, надісланих в режимі оф-лайн. Розробки для операційних систем Poste Italiane необхідні для того, щоб реалізувати цю тимчасову угоду, щоб усунути відставання в поштових підрозділах.

Наразі очікується затримка в обробці з моменту передачі відправлень до Poste Italiane (приблизно до 2 місяців). Вхідна пошта надійно зберігається в поштових підрозділах і буде передана до офісів обміну, щойно вони зможуть її обробити, після того, як поточні відставання будуть усунені.

Внутрішні бази даних Poste Italiane продовжують бути неузгодженими, що впливає на здатність служби обслуговування клієнтів вчасно обробляти запити.

Poste italiane знову вибачається за ці поточні проблеми та якомога швидше проінформує всіх партнерів EMIS про подальші події.

Оновлення від 18.01.2022:

Детальніше на сайті пошти Італії

https://www.poste.it/normativa-sdoganamento-spedizioni-estero.html