Щодо затримок у доставці по території Італії

За повідомленням призначеного оператора Італії, Poste Italiane, 1 липня 2021 року виникли проблеми з ІТ, після набуття чинності нової Директиви ЄС про ПДВ, яка скаcувала поріг звільнення від ПДВ відправлень низької вартості, що призвело до змін в операційній моделі та у взаємодії з системами італійської митної служби.

Хоча більшість із цих проблем поступово було вирішено, нещодавно виникли дві нові великі проблеми:

Перша проблема. Щодо великої кількості відправлень, що надходили з-за меж ЄС і потребували пред’явлення митниці, виникло блокуюче повідомлення про помилку системи італійської митної служби, що перешкоджало подальшій обробці відправлень. Італійська митна служба виправила цю проблему в середині жовтня. Таким чином, щодо відправлень, що були представлені митній службі в другій половині жовтня, така помилка вже не виникала.

Митна служба запровадила разом із Poste Italiane рішення, що полягає в анулюванні оригінальних митних декларацій та повторній передачі даних до митної системи, і таким чином було розблоковано вже 50% заблокованих відправлень. IT-спеціалісти  Poste Italiane  постійно працюють над розв’язанням цієї проблеми разом із партнерами з митної служби.

Друга проблема. У Poste Italiane також виникли проблеми з передачею/отриманням даних про події, як на рівні відправлення, так і на рівні ємності/депеші. Як наслідок, міжнародна система відстеження та внутрішня система відстеження Poste Italiane часто працюють неузгоджено. Ці збої впливають на відстеження та на здатність служби обслуговування клієнтів Poste Italiane відповідати на запити.

IT-спеціалісти проаналізували ситуацію та визначили, які зміни потрібно внести в систему для виправлення проблеми. Poste Italiane повідомить партнерам, коли буде відома дата впровадження цих змін.

Poste Italiane просить вибачення за незручності та запевняє, що робить усе можливе для виправлення ситуації якнайшвидше.

Poste Italiane дякує всім за розуміння і повідомить, коли ситуація повернеться до норми.