Соціальна комерція: Наступна хвиля в онлайн-шопінгу

Резюме

 

  • Тепер, коли електронна комерція та соціальні мережі займають дедалі більшу частку активного часу споживачів, платформи експериментують із поєднанням цих двох видів комерції – соціальною комерцією або операціями із соціальними функціями у соціальних мережах, як показано в результатах дослідження нижче.
  • Правильно реалізована соціальна комерція поєднує зручність онлайн-шопінгу з мережевим ефектом соціальних мереж, що призводить до потужного стимулу зростання.
  • Згідно з дослідженням ARK, у міру того, як все більше платформ переходитимуть від чистої гри до соціальної, ринок електронної комерції може збільшитися на 50% у середньорічному вирахуванні, з приблизно 390 млрд доларів минулого року до майже 3 трлн доларів до кінця 2025 року.
  • За нашими оцінками, у 2020 році 390 млрд доларів або 22% усіх продажів електронної комерції в Китаї припадали на соціальну комерцію. Для порівняння, у США соціальна комерція ледве сягала 1% від загального обсягу продажів електронної комерції.

Фото: ipopba/iStock через Getty Images

Автори: Нік Гроус, аналітик; та Ендрю Кім, аналітик-стажер

У 1994 році перша роздрібна операція в Інтернеті полягала в купівлі компакт-диску Стінга, який коштував 12,48 доларів США плюс доставка. Ця операція стала каталізатором світового ринку електронної комерції, який відтоді зріс до ~19% світових роздрібних продажів, або 4,9 трлн. доларів США. Протягом останнього року криза коронавірусу прискорила перехід від звичайної торгівлі у фізичних магазинах до онлайн-покупок, який, як показують дослідження, триватиме й надалі, як показано нижче.

Джерела: ARK Investment Management LLC, 2021; eMarketer, Ipsos. Опитування проведене у грудні 2020 року.

На нашу думку, електронна комерція має значні можливості для зростання завдяки споживачам, які користуються цифровими технологіями «від народження» та розглядають електронну комерцію як норму, а не як зручну заміну звичайним магазинам. Тепер, коли електронна комерція та соціальні мережі займають дедалі більшу частку активного часу споживачів, платформи експериментують із поєднанням цих двох видів комерції – соціальною комерцією або операціями із соціальними функціями у соціальних мережах, як показано в результатах дослідження нижче.

Джерела: ARK Investment Management LLC, 2021; eMarketer, PowerReviews. Опитування проведено у квітні 2021 року.

Довіра є головним болючим моментом в електронній комерції. Звідки мені знати, що цей продукт дійсно робить те, що заявляє компанія? Намагаючись вирішити проблему довіри, платформи створюють різні рішення – від оглядів користувачів до продуктів, що спонсоруються платформами. Наприклад, якщо Amazon (AMZN) стверджує, що хороший продукт насправді є хорошим, продукт має бути хорошим. Як видно з наведеної вище діаграми, найбільший вплив на купівельну поведінку американських споживачів справляють рейтинги та огляди. При цьому довіра до онлайн-рейтингів та оглядів знизилася за останні п’ять років, як показано нижче. Хоча платформи покращили якість оглядів від користувачів, відстежуючи неперевірених покупців і ботів, ми вважаємо, що за відсутності радикального поліпшення рейтингів і оглядів покупці все частіше вдаватимуться до непрямих показників якості, таких як бренди та рекомендації.

Джерела: ARK Investment Management LLC, 2021; BrightLocal, 2021.

 

Можливість

Правильно реалізована соціальна комерція поєднує зручність онлайн-покупок із мережевим ефектом соціальних мереж, що призводить до потужного стимулу зростання. Внаслідок цього багато соціальних медіа-платформ, ймовірно, будуть використовувати рішення електронної комерції в той же час, коли традиційні сайти електронної комерції охоплюють соціальні аспекти. Згідно з дослідженням ARK, у міру того, як все більше платформ переходитимуть від чистої гри до соціальної, ринок електронної комерції може збільшитися на 50% у середньорічному вирахуванні (з приблизно 390 млрд доларів минулого року до майже 3 трлн доларів до кінця 2025 року). Іншими словами, до кінця 2025 року соціальна комерція може зрости приблизно з 7% до 17% від прогнозованого обсягу світового ринку електронної комерції 17 трильйонів доларів. Як і зараз, Китай, швидше за все, домінуватиме у цій категорії, як показано нижче.

Джерело: ARK Investment Management LLC, 2021

 

Китай

Щоб зрозуміти потенціал соціальної комерції, повчальною є поведінка тих, хто вперше впровадив її в Китаї. В Китаї, де знаходиться найбільший у світі ринок електронної комерції, минулого року обсяг продажів інтернет-магазинів становив 1,5 трильйона доларів, тобто 25% від загального обсягу роздрібних продажів, що значно перевищує частку 14% у США, як показано нижче. Враховуючи зрілість ринку, початківці на ринку електронної комерції в Китаї вдаються до соціальних зв’язків, додаючи новий вимір до покупок – соціальну комерцію.

Джерело: ARK Investment Management LLC, 2021; China Renaissance, The NPD Group

Заснована в 2015 році компанія Pinduoduo (PDD), наприклад, перетворилася на другу за величиною компанію електронної комерції в Китаї, залучаючи понад 780 мільйонів щорічних активних покупців, як показано нижче. Завдяки використанню найпопулярнішої в Китаї програми для обміну повідомленнями WeChat, Pinduoduo запропонувала групам покупців можливість оптових закупівель з великими знижками як на своїй платформі, так і в WeChat. На відміну від традиційних гравців електронної комерції, Pinduoduo оснащує свій ринок рекламою та алгоритмами рекомендацій, що є активною стратегією порівняно з більш пасивною моделлю, що базується на пошуку. Поєднуючи низькі ціни та швидкість в ігровому соціальному інтерфейсі, Pinduoduo створила першу у світі вірусну торгову платформу.

(Дані надано лише в інформаційних цілях і їх не слід розглядати як інвестиційну пораду чи рекомендацію купувати, продавати чи утримувати якийсь конкретний цінний папір).

Джерело: ARK Investment Management LLC, 2021; Документи компанії.

Враховуючи успіх Pinduoduo, конкуренти, такі як Alibaba (BABA) та JD.com (JD) швидко пішли за ним, додавши соціальні функції до своїх більш традиційних платформ. В результаті, за нашими оцінками, у 2020 році 390 млрд доларів або 22% усіх продажів електронної комерції в Китаї будуть припадати на соціальну комерцію. Для порівняння, у США соціальна комерція ледве сягає 1% від загального обсягу продажу електронної комерції.

Пряма трансляція

 

Враховуючи її успіх у Китаї, прямі трансляції, ймовірно, відіграватимуть важливу роль у розвитку електронної комерції в усьому світі. У США потокове мовлення та соціальна комерція можуть стати канібалами для лінійних телевізійних торгових каналів, таких як QVC та Home Shopping Network. Як показано нижче, живі трансляції, які часто проводять експерти за категоріями, впливові особи та інші довірені особи, пропонують огляди продуктів та пропозиції про продаж, які є втіленням соціального схвалення.

Джерело: ARK Investment Management LLC, 2021; eMarketer, C2 Global

У 2016 році китайські платформи електронної комерції почали експериментувати з електронною комерцією, яка транслюється у прямому ефірі: Компанії Alibaba’s Taobao, Mogujie та JD.com запустили функції відео у реальному часі у спробі підвищити залученість на своїх платформах. У 2017-2018 роках такі платформи потокового відео, як Douyin (BDNCE), Kuaishou (OTCPK:KUASF), Xigua Video та Meipai приєдналися до цього руху, додавши електронну комерцію на свої соціальні платформи. До 2019 року електронна комерція з прямими трансляціями стала настільки конкурентоспроможною, що великі гравці, такі як Taobao, Pinduoduo, Douyin і Kuaishou почали консолідувати цей простір, що призвело до слави та багатства таких ключових лідерів громадської думки (КЛГД), як Вія та Цзяці Лі: за три місяці з липня по вересень 2020 року Війя продала продукції приблизно на 890 мільйонів доларів, а на День холостяка в 2020 році Цзяці Лі – більш відомий у Китаї як «Король губної помади» за продаж 15 000 губних помад менш ніж за п’ять хвилин – забезпечив продаж на суму понад 145 мільйонів доларів на Taobao.

Тепер решта світу експериментує з електронною комерцією, що транслюється в режимі реального часу. У той час як Amazon Live намагається отримати вигоду зі зміни тенденції, TikTok, Popshop Live і такі соціальні рекордсмени, як YouTube або Instagram, були набагато помітнішими і успішнішими. Ми вважаємо, що якщо буде прийнята така ж практика, як і в Китаї, то протягом п’яти років до 2025 року світові продажі електронної комерції з використанням потокового мовлення зростатимуть на 54% у середньорічному вирахуванні, зі 100 млрд доларів у 2020 році до 890 млрд доларів, як показано нижче.

Прогнози за своєю природою обмежені, і на них не можна покладатися.

Джерело: ARK Investment Management LLC, 2021

 

Чому соціальна комерція розвивається зараз?

 

Як завжди, історія пропонує інструкцію до дії. У 1997 році компанія Six Degrees, яку дехто вважає першою компанією соціальних мереж, дебютувала на 15 років раніше, ніж перша компанія електронної комерції, Boston Computer Exchange. Кожен тип платформи розвивався протягом останніх 20-40 років, тоді як соціальна комерція, схоже, набрала швидкість лише недавно. Масове впровадження Інтернету та мобільних пристроїв стимулювало як електронну торгівлю, так і соціальні мережі. У США кореляція між роздрібним продажем електронної комерції та щомісячними активними користувачами соціальних мереж була майже експоненційною, як показано нижче.

Соціальна торгівля, ймовірно, прискорить зближення цих двох ринків. Три зміни парадигми розвиваються одночасно, що дозволяє припустити, що соціальна комерція і надалі стимулюватиме зростання як електронної комерції, так і соціальних мереж.

Джерело: ARK Investment Management LLC, 2021; eMarketer

1.    Зниження складності платежів завдяки рішенням ФінТех

Платіжні рішення, такі як PayPal (PYPL), Square (SQ) і Stripe (STRIP), демократизують фінанси та знижують не лише вартість обробки онлайн-платежів, а й бар’єри для входу. Будь-яка соціальна платформа чи бізнес може тепер впровадити комерційні рішення на своєму сайті.

 

2.    Готова інфраструктура

Бекенд-сервіси, що з’єднують управління запасами, логістику, користувальницькі інтерфейси фронтенду та інтеграцію з третіми сторонами, скоротили капітал, досвід і досліждення та розробки, необхідні для організації операцій електронної комерції. Рішення для фулфілменту як послуги, такі як Amazon, Shopify (SHOP) і BigCommerce (BIGC), дозволяють своїм клієнтам легко створювати та розширювати онлайн-бізнес, знижуючи вартість входу до такого ступеня, що деякі продавці ніколи не бачать продукти, які вони продають. Ця бізнес-модель прямих поставок називається «дропшипінг» (англ. Dropshipping).

3.    Прискорене використання традиційних платформ соціальних мереж

Впровадження соціальної комерції прискорюється зараз, коли традиційні соціальні платформи – Facebook (FB), Twitter (TWTR), Snapchat (SNAP) і Pinterest (PINS) – інтегрують функції комерції. Facebook пропонує трейдерам функції живих покупок, а Instagram приваблює користувачів широкими можливостями електронної комерції. У липні 2021 року Twitter запустив пілотну програму демонстрації товарів на бізнес-профілях. Інвестуючи в міні-застосунки та покупки з доповненою реальністю, Snapchat може стати WeChat західного світу, оскільки протягом наступних кількох місяців він розгорне функції покупок та примірки у застосунку. Тим часом Pinterest продовжує залучати таких лідерів громадської думки, як автори та інфлюенсери за допомогою таких інструментів монетизації, як Idea Pins.

Ми вважаємо, що завдяки покупкам у застосунку платформи соціальних мереж, швидше за все, перейдуть від генераторів потенційних клієнтів у верхній частині воронки до постачальників повноцінної комерції. Мета кожної онлайн-платформи у світі – стиснення воронки – також може стати наступним потужним етапом зростання соціальної комерції.

Розкриття інформації: Заяви ARK не є схваленням будь-якої компанії або рекомендацією купувати, продавати чи утримувати будь-який цінний папір. Список всіх покупок та продажів, здійснених ARK для клієнтських рахунків за останній рік, які можуть бути розцінені СЕК як рекомендації, можна знайти тут. Не слід вважати, що рекомендації, зроблені в майбутньому, будуть прибутковими або дорівнюватимуть показникам цінних паперів, включених до цього списку. Повну інформацію про розкриття інформації можна знайти тут.

Відмова від відповідальності: ©2021, ARK Investment Management LLC (“ARK” ® “ARK Invest”). Усі матеріали є оригінальними та були досліджені та підготовлені компанією АРК, якщо не зазначено інше. Ніяка частина оригінального змісту ARK не може бути відтворена у будь-якій формі або згадана у будь-якій іншій публікації без письмового дозволу ARK. Зміст сайту призначений виключно для інформаційних та освітніх цілей і не повинен розглядатися як інвестиційна консультація чи пропозиція чи клопотання щодо будь-яких продуктів чи послуг для осіб, яким заборонено отримувати таку інформацію відповідно до законодавства, що застосовується до їх громадянства, місця проживання чи місця перебування.

Деякі заяви, що містяться на цьому сайті, можуть бути заявами про майбутні очікування та іншими заявами прогнозного характеру, які засновані на поточних поглядах та припущеннях АРК і пов’язані з відомими та невідомими ризиками та невизначеностями, які можуть призвести до того, що фактичні результати, показники або події суттєво відрізнятимуться від тих, які виражені або маються на увазі в таких заявах. Весь зміст може бути змінено без попередження. Усі заяви, зроблені стосовно компаній, цінних паперів чи іншої фінансової інформації на цьому сайті або будь-яких сайтах, пов’язаних з АРК, є виключно переконаннями та поглядами АРК або третьої сторони, яка зробила таку заяву, і не є схваленням АРК будь-якої компанії чи цінного паперу чи рекомендаціями АРК купувати, продавати чи тримати якийсь цінний папір. Поданий зміст не є інвестиційною консультацією, не повинен використовуватися як основа для прийняття інвестиційних рішень і не претендує на надання будь-яких юридичних, податкових чи бухгалтерських консультацій. Будь ласка, пам’ятайте, що інвестування в ринки пов’язане з ризиками, і ваші інвестиції можуть коштувати більше або менше, ніж ваші початкові інвестиції після погашення. Немає жодної гарантії, що цілей АРК буде досягнуто. Крім того, немає жодних гарантій, що будь-які стратегії, методи, сектори чи будь-які інвестиційні програми, наведені тут, були або будуть прибутковими, або що будь-які інвестиційні рекомендації чи рішення, які ми приймаємо в майбутньому, будуть прибутковими для будь-якого інвестора чи клієнта. Професійне управління капіталом підходить не всім інвесторам. Для отримання повної інформації, будь ласка, перейдіть на сторінку Умови та положення.

Радник не платив винагороду за те, щоб його кандидатуру було розглянуто чи йому було надано нагороди. Радник не виплачував винагороду засновнику нагород за право рекламувати отримання радником нагород, і від радника не вимагалося бути членом будь-якої організації, щоб мати декларацію про отримання нагород. Для отримання повної інформації про нагороду перейдіть на сторінку “Умови та положення”. Попередні показники не є показниками майбутньої діяльності.

Примітка редактора: Резюме для цієї статті було обрано редакторами Seeking Alpha.

Оригінал статті – за посиланнями:

https://seekingalpha.com/article/4460245-social-commerce-next-wave-in-online-shopping?fbclid=IwAR1xlmDlL5TBVIjdd1XsOJc4sCeporlailcgGYk1ZaNXX04ww7rJJqqFjXE