Сполучене Королівство – Оновлена інформація про збої після кіберінциденту
Оновлення від 06.02.2024:
Призначений оператор Сполученого Королівства, Royal Mail, повідомляє, що збій, спричинений кібератакою в січні 2023 року, наразі в основному усунено, а 22 листопада 2023 року послуги та зв’язок повернулися до нормального стану.
Призначений оператор Сполученого Королівства дякує всім партнерам і клієнтам за розуміння та підтримку.
Щоб отримати останню інформацію про цей інцидент, відвідайте www.royalmail.com/international-incident-bulletin.
____
09.02.2023:
У продовження попередніх повідомлень, призначений оператор Сполученого Королівства, Королівська Пошта (Royal Mail), бажає надати оновлену інформацію про зміни в організації відправки пошти після кіберінциденту.
Завдяки запровадженню експортних рішень, Королівська Пошта може підтвердити відновлення всіх послуг щодо міжнародних відправлень із відстеженням і тих, що вручаються під підпис, а також часткове відновлення обсягів міжнародних відправлень без відстеження, за багатьма напрямками для бізнес-клієнтів і клієнтів, які оформлюють поштові відправлення онлайн. Це включає посилки, великі листи та листи.
Королівська Пошта також запровадила спеціальне хмарне рішення, яке дозволить їй поступово відновити відправку всіх типів відправлень за всіма напрямками.
Королівська Пошта дякує всім партнерам і клієнтам за розуміння та співпрацю.
Остання інформація про цей інцидент доступна за посиланням: personal.help.royalmail.com/app/answers/detail/a_id/5317/related/1