Сполучене Королівство – Збій після кіберінциденту

Призначений оператор Сполученого Королівства, Royal Mail, бажає надати іншим країнам-членам Союзу та їхнім призначеним операторам термінову інформацію про серйозні збої в його міжнародних послугах з 10 січня 2023 року після кіберінциденту.

Royal Mail тимчасово не може надсилати листи та дрібні пакети в закордонні пункти призначення. Вона попросила клієнтів припинити публікувати експортні відправлення в його мережі на час, поки вона наполегливо працює над вирішенням проблеми. У деяких клієнтів можуть виникати затримки або збої в постачанні товарів, уже відправлених на експорт.

Операції імпорту тривають в повному обсязі, хоча й з деякими незначними затримками. Тим часом служби посилок і EMS через Parcelforce Worldwide все ще працюють, але клієнти повинні очікувати затримок на один-два дні.

Команди Royal Mail працюють цілодобово, щоб усунути цю проблему. Royal Mail почала розслідування інциденту та працює з зовнішніми експертами, щоб вирішити проблеми. Про інцидент також повідомлено національним регуляторам та відповідним органам безпеки.

Будь ласка, відвідайте personal.help.royalmail.com/app/answers/detail/a_id/5317/related/1, щоб отримати останню інформацію про цей інцидент.