Терміни відповіді на Онлайн-рекламації міжнародного відправлення
Відповідно до умов Конвенції та Регламенту Всесвітнього поштового союзу користувач має право подати рекламацію щодо реєстрованого поштового відправлення за однією з причин:
– відправлення не надійшло (розшук);
– відправлення повернулось без зазначення причини повернення;
– відправлення надійшло без вкладення;
– відправлення надійшло з відсутністю частини вкладення;
– відправлення надійшло пошкодженим;
– необґрунтоване повернення відправлення.
Подати онлайн-рекламацію можна через 2 опції:
- Якщо ваше відправлення створене в особистому кабінеті, сформувати заявку можна в один клік за посиланням: https://ok.ukrposhta.ua/ua/lk/international
- Якщо Ви робили відправку на відділенні і всі дані вносив оператор, то потрібно оформити онлайн-рекламацію на сайті Укрпошта за посиланням https://www.ukrposhta.ua/ua/rozshuk-mrpv (Обов’язково потрібно прикріпити чек).
Розшук міжнародного реєстрованого поштового відправлення можливий не раніше 21 доби та не пізніше 6 місяців від дати приймання відправлення.
У відповідності до вимог Актів ВПС рекламація (запит) може розглядатися призначеним оператором поштового зв’язку країни призначення, якому було направлено цю рекламацію, протягом двох місяців від дня подання початкової рекламації.
Середні терміни відповіді на онлайн-рекламації у 2025 році.
Закриті рекламації у продовж календарних днів (відповідь клієнту надана) : | % від загальної к-ті |
До 14 днів | 50,72% |
Від 15 до 30 днів | 32,25% |
Від 31 до 45 днів | 12,45% |
Більше 45 днів | 1,05% |
Всього закрито | 96,47% |
В опрацюванні (ведеться листування з поштами країн призначення): | |
Від 30 до 45 днів | 3,31% |
Більше 45 днів | 0,22% |
Всього в опрацюванні | 3,53% |
Зверніть увагу!
Якщо розгляд вашого звернення щодо експортного відправлення затримується (понад 2 місяці), або у вас виникли питання на ранньому етапі доставки (коли до подання офіційної рекламації ще не минуло 21 день), вам допоможе наша спеціальна помічниця- Надійка Поштарка.
Для отримання інформації щодо ваших експортних відправлень та алгоритму дій у різних ситуаціях, будь ласка, звертайтеся в приватні повідомлення на Facebook-сторінку: https://www.facebook.com/NadiykaPoshtarka/
Відповіді надаються протягом дня з 8:00 до 22:00 без вихідних.