Укрпошта стала єдиним логістичним партнером проєкту Made with bravery на підтримку українських виробників

Бізнес вкотре об’єднує зусилля задля підтримки українського на міжнародній арені: EVO, Visa та Banda презентують маркетплейс товарів, зроблених в Україні українськими виробниками. Проєкт отримав інформаційну підтримку від Міністерства цифрової трансформації, Міністерства закордонних справ України, Офісу з розвитку підприємництва та експорту і національного проєкту Дія.Бізнес.

“Маркетплейс Made with Bravery — прекрасна можливість показати круті товари та продукти українських компаній широкому загалу. Україна має сміливих підприємців та першокласні бренди, про які повинен знати весь світ. Ця платформа дозволить бізнесу масштабуватися та знаходити нових клієнтів. А це прибуток, робочі місця, можливість донатити та тримати економіку України на стабільному рівні. До того ж, це ще одна можливість для людей з інших країн дізнатися про українське та підтримати нас”, — коментує Михайло Федоров, Віцепрем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації України.

Укрпошта із початку війни розгорнула кампанію з підтримки українських експортерів і попри війну відновила міжнародне сполучення та доставляє посилки українських виробників за кордон. Компанія доставляє експортні відправлення з території України в 11 аеропортів західних країн-сусідів та завантажує посилки на 10 авіаліній, щоб українські підприємці, які продають свої товари на маркетплейсах, доставили відправлення українських підприємців по всьому світу. Також на заклик Укрпошти ключові маркеплейси Wish, Joom, eBay, Etsy та Shopify скасували для українських продавців абонентську плату та запровадили підтримуючі заходи.

Для тих вітчизняних виробників, хто тільки планує продавати за кордон, Укрпошта відновила серію навчальних вебінарів щодо особливостей роботи маркетплейсів на порталі Укрпошти для підприємців www.e-export.ukrposhta.ua.

“Укрпошта підтримала ідею цього проєкту та запропонувала кращі умови доставки для українських виробників за кордон. Багато вітчизняних виробників вже довгий час співпрацюють з нами і доставляють свої товари через Укрпошту у всі країни світу. Наша компанія навіть в умовах війни не припиняла доставку і продовжує знаходити варіанти підтримки українських експортерів. Аби все більше іноземців знали про наших виробників, ми звернулися до поштових адміністрацій світу, щоб вони у своїх країнах підтримали цей проєкт та розповіли про нього, аби громадяни країн світу купували товари наших виробників. Вони купуватимуть українське, підтримуватимуть нашу економіку та Україну”, – відзначив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.

Терміни доставки до конкретної країни світу визначаються правилами роботи поштового оператора. Більше деталей можна знайти на сайті Укрпошти.

На маркетплейсі представлені речі різноманітних категорій для різних віку та статі: одяг, взуття, аксесуари, товари для дому. А також їжа та напої, які мають довгий термін придатності та можуть доставлятися.

Продавати свої товари можуть українські виробники, які відповідають певним вимогам. Ці вимоги перевіряються при реєстрації. Зокрема, продавцем на маркетплейсі може бути виключно суб`єкт підприємницької діяльності, який зарекомендував себе на ринку України як виробник/продавець товарів високої якості. У першу чергу йдеться про бренди, що представлені у соціальних мережах, мають гарні фото та опис товару. Також у пріоритеті — виробники унікальних, автентичних речей. Дізнатись подробиці про умови реєстрації виробника, розміщення товарів та інші аспекти приєднання до спільноти виробників Made with bravery можна за цим посиланням.

“Українські виробники, зокрема дизайнери одягу, взуття і прикрас, уже давно отримали визнання у світі. У їхніх виробах ходять найвідоміші зірки. Однак, поки що креативність, оригінальність та відмінна якість цих товарів невідома широкому загалу. Ми прагнемо закохати весь світ в українське, закріпити переконання, що українське — це круте. Саме для цього ми створили маркетплейс Made with bravery. І саме тому критерії, яким має відповідати продавець маркетплейсу, — високі. Наша мета — щоб і товар, і якість сервісу при купівлі українського приємно дивували іноземного покупця. І “зроблене в Україні” стало невід’ємною частиною його життя і побуту”, — пояснює Микола Палієнко, CEO та співзасновник EVO.

5% від вартості кожного придбаного товару маркетплейс передає фандрейзинговій платформі United24. Спеціальна комісія платформи спрямовує дані кошти на актуальні на той момент програми з відбудови України. Крім того, при оплаті карткою Visa додатково ще 5% від вартості покупки також перераховуються United24 на підтримку і відбудову держави.

Згідно з даними Київської школи економіки, загальна сума прямих збитків інфраструктури сягає $114.5 млрд. Тому підтримка відбудови країни є дуже актуальною, адже вимагає значних коштів. Кожна покупка на Made with bravery — цеглинка у “нових стінах” України. Саме ця ідея стала основою першої комунікаційної кампанії Made with bravery. ЇЇ ілюструє проморолик.