Важлива інформація щодо доставки відправлень до Бразилії!

Згідно з митним законодавством Бразилії при співпраці митних органів з національним поштовим оператором Бразилії (Correios), для успішної доставки вашого відправлення та передачі його для доставки, адресат повинен обов’язково надати свій номер платника податків (CPF/CNPJ) на митницю.

Поштовий оператор Бразилії розробив спеціальний кабінет імпорту на своєму вебсайті, де ваш клієнт, який очікує на посилку, може:

  • Отримати актуальну інформацію про статус свого відправлення.
  • У разі потреби, доповнити необхідні дані, включаючи передачу свого номера (CPF/CNPJ)

Для цього потрібно зайти на сайт поштового оператора Бразилії https://www.correios.com.br/

Перейти в розділ «мій імпорт» та зареєструватись або авторизуватись в особистому кабінеті пошти.

Також інформація про необхідність надати дані по відправленню відображається за трек-номером на сайті пошти Бразилії при відстеженні відправлення. Натиснувши на рядок з інформацією щодо надання даних CPF/CNPJ, отримувач може надати/доповнити необхідні дані через свій особистий кабінет.

Приклад інформації зазначеної на сайті пошти Бразилії при відстеженні відправлень за трек-номером:

Просимо звернути особливу увагу: Поштові оператори, включно з Укрпоштою, не мають жодного впливу на дії та рішення митних органів, встановлених законів та норм країни Бразилії.

Запит митницею Бразилії номера CPF/CNPJ отримувача є обов’язковою вимогою, встановленою згідно з законодавством країни. Це зроблено для посилення контролю за пересиланням товарів та запобігання ухиленню від сплати митних платежів у випадках заниження або неправдивого декларування митної вартості відправлень.

Будь ласка, проінформуйте ваших отримувачів у Бразилії про необхідність надання номера CPF/CNPJ через офіційний вебсайт пошти Бразилії після надходження відправлення до країни призначення. Дана інформація зазвичай відображається на сайті пошти Бразилії в деталях відстеження. Важливо не забувати стежити за статусом відправлення за допомогою трек-номера на сайті поштового оператора.

Дякуємо за розуміння!