Wish: Перевірка магазину

Перевірка магазину Wish допомагає забезпечити безпеку облікового запису та може розблокувати певні функції продавців. У деяких випадках ваші продажі можуть бути обмежені, а показ оголошень магазину може бути закритий, доки ви не пройдете перевірку вашого магазину. Пропонуємо розглянути етапи перевірки магазину Wish.

  • Коли ви перейдете на сторінку “Validate my store” (Пройти перевірку мого магазину), натисніть “Get Started” (Почати), щоб почати перевірку.
  • У меню, що розкривається, виберіть країну/регіон розташування вашого магазину. Якщо ви приватний продавець, який продає на Wish, країною/регіоном розташування вашого магазину є країна або місце, де у вас є фіксована юридична адреса або постійне місце проживання. Якщо ви комерційний продавець, країною/регіоном розташування вашого магазину є країна реєстрації компанії, яка володіє та керує вашим магазином Wish. Зазначення неправильної країни/регіону призведе до неправильного обліку для оподаткування ваших продажів. Будь ласка, зверніть увагу, що після того, як ви зробите вибір на цій сторінці, його не можна буде змінити. 
  • Після вибору країни/регіону розташування магазину вам буде запропоновано ввести його бізнес-адресу. Зауважте, що адреса вашої організації має бути в межах вашої країни/регіону проживання.
  • Тепер необхідно надати ваш номер телефону. На цей номер буде надіслано код підтвердження, який потрібно ввести в поле під вашим номером телефону, щоб продовжити процес перевірки магазину.
  • Після того, як ви введете код, надісланий на ваш номер телефону, і таким чином підтвердите свій номер телефону, ви можете продовжити процес перевірки магазину.
  • Виберіть тип свого облікового запису, виходячи з того, чи ви є приватним або комерційним продавцем. Вам буде запропоновано надати підтвердження особи на основі вибраного типу облікового запису.
  • Якщо ви вибрали тип облікового запису “individual merchant” (індивідуальний продавець), вам буде запропоновано зазначити своє повне ім’я та надати документ, що підтверджує особу. Документ, що підтверджує особу, має бути офіційним посвідченням особи, в якому чітко зазначене ваше повне ім’я та країна/регіон, що ви вибрали раніше в процесі перевірки магазину.
  • Якщо ви вибрали тип облікового запису “business merchant” (комерційний продавець), вам буде запропоновано зазначити повне ім’я основної контактної особи вашої організації, яка вважається власником облікового запису продавця. Основна контактна особа повинна мати можливість надавати реєстраційну інформацію від імені компанії та мати можливість ініціювати операції (наприклад, виплати та відшкодування) з рахунку продавця. Вас також попросять надати назву компанії та документ, що підтверджує реєстрацію організації. Такий документ, що підтверджує реєстрацію, має включати назву компанії та країну/регіон, що ви вибрали раніше в процесі перевірки магазину. Таким документом, що підтверджує реєстрацію, може бути: 
    • Ліцензія на ведення бізнесу, видана державою
    • Статут/Свідоцтво про створення компанії
    • Документи податкової декларації компанії (тобто декларація про податок на прибуток корпорації США форма 1120 або форма 1120-S, форма декларації про партнерство 1065 або K-1s, пов’язані з компанією, або інші податкові декларації для місцевих підприємств за межами США)
    • Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ 
  • Після того, як ви внесли всю необхідну інформацію, ви можете надіслати запит на перевірку магазину, натиснувши “Submit” (Надіслати).
  • Після того, як ви надішлете запит на перевірку магазину, Wish обробить його та розгляне протягом 2 робочих днів. Ви можете в будь-який момент переглянути статус вашої заявки на перевірку магазину, перейшовши в Settings (Налаштування) > Account (Обліковий запис) > Seller Profile (Профіль продавця) в Merchant Dashboard (Особистому кабінеті продавця). У розділі “Validation status” (Статус перевірки) ви також можете переглянути дату “Submitted on” (Подання), яка вказує, коли саме ви подали заявку на перевірку магазину.
  • Якщо ваш запит на перевірку магазину буде успішним, у вашому профілі продавця ви побачите статус перевірки “Validated” (Перевірку пройдено). Для деяких продавців це означає, що ви розблокували необмежену кількість продажів, і ваші продукти залишаться активними та доступними для продажу в додатку Wish. Тепер, коли ваш магазин успішно пройшов перевірку, ви також можете отримати доступ до додаткових функцій продавця для подальшого розвитку вашого бізнесу.
  • Якщо ваш запит на перевірку магазину буде неуспішним, у профілі продавця ви побачите статус перевірки “Rejected” (Відхилено),  також список пунктів, які не відповідають критеріям успішної перевірки магазину. У деяких випадках продукти залишатимуться недоступними, доки ви не спробуєте знову надіслати запит на перевірку магазину – натиснувши “Validate store again” (Заново пройти перевірку магазину) та надавши правильну інформацію, необхідну для перевірки.

Нарешті, зверніть увагу, що особиста інформація, яку ви надаєте під час процесу перевірки магазину, є конфіденційною та не буде надаватися клієнтам або оприлюднена. Клієнти можуть переглядати лише назву магазину, його рейтинги та тривалість роботи магазину в додатку Wish або на wish.com.

Оригінал статті: https://merchantfaq.wish.com/hc/en-us/articles/360048831574-How-do-I-validate-my-store