Woods Story: Мистецтво, гра та експорт – як створювався унікальний бренд пазлів

Історія створення бренду від засновниківВікторії та Міши

Коли ви вирішили займатись власною справою? Що вас надихнуло?

Woods Story зародився в 2020 у ковідні будні, ми з чоловіком задались наміром придумати не банальний варіант дозвілля для себе та друзів. Маючи вільний час, Міша почав цікавитись «світом деревини» та шукати цікаві ідеї для реалізації.

Аналізуючи ринок України та за кордоном, надихаючись цікавими деревʼяними виробами, ми вирішили зробити щось корисне для розумової діяльності дорослих, відволікаюче під час карантину та не стандартне й нове в Україні. І так народилась наша перша колекція деревʼяних пазлів з тваринами.

Ми стали одним з перших українських виробників деревʼяних пазлів і наразі є єдиними офіційними – з торговельною маркою та патентом на цей виріб.

Концепція бренду: Яка основна ідея лежить в основі Вашої діяльності. Чому ви обрали саме цей напрямок?

Ми створюємо унікальні дерев’яні пазли, які поєднують мистецтво, гру та історію. Наша мета – дарувати емоції, надихати та об’єднувати людей для проведення часу з користю.

Ми віримо, що кожен продукт має не просто розважати, а й розвивати, пробуджуючи цікавість та уяву.

Чи вплинула війна на розвиток. Якщо так, то як?

Так. Ми та вся команда жили та працювали в Харкові, мали там офіс та виробництво. Під час повномасштабного вторгнення ми припинили працювати, переїхали на захід України та активно займались волонтерством, намагались бути корисними.

Згодом, коли відновила роботу пошта, та бізнеси почали працювати, ми стали отримувати запити від клієнтів та це нам дало натхнення та поштовх, щоб відновити роботу. Змогли привезти частину обладнання та складу з Харкова, знов відкатились до рівня «гаража», якийсь час працювали лише втрьох. А згодом, у 2023 вже змогли створити знов робочі місця, та поступово збільшувати свої потужності.

А якщо про позитивне – то вже у 2024, уклавши контракт з Warner Bros. ми значно виросли, придбали нове обладнання, розширили асортимент, вийшли на Кікстартер, збільшили команду та ще багато чого) тобто «відштовхнулись від дна» та почали стрімко розвиватися.

Де ви черпаєте натхнення? Що вас надихає найбільше?

Зараз важко черпати натхнення)) при цьому мотивують та надихають історії і досягнення інших українських брендів; мотивує результат нашої роботи та позитивні фідбеки дорослих та дітей, які отримали наші пазли.

Розкажіть докладніше про процес створення виробів. Про Вашу команду.

Ми відносимо свою продукцію до хенд-мейд, бо більшість процесів виконується людиною. Використовуємо високоякісні матеріали, щоб тримати планку преміальності нашого продукту. Деревину обираємо сертифіковану, а зображення наносимо за допомогою прямого УФ друку. Це відрізняє наш продукт від аналогів та підробок.

Наша команда завжди була маленька, проте зараз ми ростем. Наразі нас до 10, плюс є люди, які працюють з нами проектно.

Портрет клієнта: Хто є вашим типовим клієнтом? Які цінності та інтереси об’єднують?

Вік: 21-45 років Стать: Універсальна (чоловіки та жінки) Інтереси: Фанати коміксів, кіно та гік-культури. Колекціонери унікальних сувенірів та ліцензійної продукції. Любителі настільних ігор, головоломок та квестів. Ті, хто шукає нестандартні подарунки для друзів і близьких. Ті, хто цінує якісні хендмейд-вироби

Як ви залучаєте нових клієнтів? Які маркетингові інструменти ви використовуєте?

Ми використовуємо цифровий маркетинг, контент-маркетинг, співпрацюємо з інфлюенсерами та UGC кріейторами.

Експорт: Розкажіть про ваш досвід експорту. Які країни є найбільш перспективними для вашого бренду? З якими труднощами ви стикнулися при виході на міжнародний ринок?

Ми продаємо свою продукцію по всьому світу через іноземні маркетплейси та власний сайт, по-трохи освоюєм напрям В2В та краудфандинг.

Перспективні для нас США, Канада та країни ЄС.

Труднощі.. іноді є обмеження для українців при реєстрації на деяких міжнародних майданчиках та з платіжними системами.

Чи плануєте ви співпрацювати з іншими українськими брендами або іноземними компаніями?

Так, ми відкриті до співпраці і іноді робимо колаборації з іншими брендами.

Плани на майбутнє: Які плани у вас щодо розвитку? Які нові напрямки ви хотіли б освоїти?

В планах розширяти свій асортимент, особливо по ліцензійним продуктам, додавати нові продукти та продовжувати підкорювати світ.

Яка ваша найбільша мрія, пов’язана з вашим бізнесом?

Бути впізнаваним та впевненим брендом в мирній, вільній та незалежній Україні.

Поради для початківців: Які поради ви б дали молодим (виробникам, дизайнерам, початківцям), які хочуть створити власний бренд/бізнес?

Вірити в свою справу та в себе, навіть якщо виходить не з першої спроби.

Аналізувати свої помилки і сприймаючи їх як досвід крокувати до своєї мети!

Сайт компанії: https://woodsstory.ua

Сторінка Etsy: https://woodsstoryua.etsy.com

Інстаграм сторінка: https://www.instagram.com/woods.story_ua/