Як продавати не лише у гарячий сезон?
Найспекотніший для продажів сезон завершився і активність у багатьох Etsy-магазинах трохи падає. Звичайно, більшість з нас хотіла б мати високий рівень продажів не тільки на Чорну П’ятницю.
Що для цього можна зробити?
Переконатись, що ви продаєте товар, який користується попитом регулярно. Так, продавати сезонку чи тренди чудово, але це не завжди працює. Розвинути в магазині регулярні продажі постійно затребуваного в аудиторії товару — чудова ідея та крок назустріч стабільним результатам.
Навіть якщо ви представник сезонної ніші (в’яжете светри, продаєте купальники, створюєте ялинкові іграшки або збираєте весільний декор) – не все втрачено.
Подумайте, як ви можете змінити ваш товар, не вкладаючи в це багато часу та коштів? Йдеться не про створення нового асортименту, а про адаптацію поточного, щоб досягти результату найменшими витратами. Приміром, продавець в’язаних светрів може розглянути варіанти створення в’язаного декору, іграшок, одягу для тварин; магазин купальників почати створювати спідню білизну без прив’язки до купального сезону, але за тими ж лекалами; майстер ялинкових іграшок – всесезонний декор для дому в тій техніці, де він працював з іграшками; магазин весільного асортименту створювати товари для свят та вечірок під інші життєві випадки, прикраси без прив’язки до весілля чи аксесуари для вечірок.
Складнощі з трансформацією вашої ніші під всесезонний попит?
Задавайте питання в нашому чаті продавців, підкажу, що можна зробити 🙂
Лінк на чат >> https://t.me/EtsyBizChat
Підготувала: Таня Бондар