Як розпочати співпрацю з інфлюенсерами разом із Joom

Скільки часу ви щодня проводите за екраном? Скажімо чесно: вдома, на роботі, у дорозі — ваші очі майже завжди прикуті до екрана ґаджета, так? Відповідно до глобального вебіндексу, середній час використання мобільного інтернету на день у всьому світі становить близько 3 годин 14 хвилин, тобто 50 днів на рік! І щонайменше половина цього часу витрачається на соціальні мережі. Ба більше, ця частка продовжує зростати: за 2020 пандемійний рік і без того високий рівень споживання соціальних мереж зріс ще на 20%.

Ця тенденція впливає і на звичку купувати. Споживачі шукають у соціальних мережах інформацію про товари та бренди, надихаються, читають чужі відгуки та дають власні рекомендації. Згідно з різними опитуваннями, понад 50% респондентів довіряють більше огляду в соціальних мережах, ніж рекламі брендів. Люди купують не продукт, а ідею, спосіб життя — саме інфлюенсери можуть створити цей невловний look & feel, необхідний для ухвалення рішення про купівлю. Це стає особливо актуально в умовах спаду активності через пандемію коронавірусу, коли, попри зростання електронної комерції у цілому, середні щомісячні витрати одного покупця на товари в інтернеті помітно знизилися.

Саме тому робота з інфлюенсерами та розвиток власної соціальної мережі всередині маркетплейсу увійшли до переліку найсильніших наших напрямків, а influencer marketing став активністю, що має найбільший попит у наших продавців.

Взаємодія з інфлюенсерами на Joom ділиться на два великі напрямки: всередині програми та за її межами.

У соціальній мережі Joom стати блогером може кожен. Проте не кожен може працювати з продавцями. Команда Joom вкладає багато часу та зусиль у навчання користувачів: готує розсилки та спеціальні посібники, які допомагають покращити якість контенту, розповідає, як робити гарні фотографії та писати повні огляди. Найуспішніші блогери, які набрали велику кількість передплатників і вже виробили свій власний стиль, а також ті, хто має свої популярні акаунти в інших соціальних мережах, потрапляють на нашу «Біржу блогерів». Як це працює? Продавці можуть вибрати товари, які потребують особливої ​​уваги — ті, на які вони хотіли б отримати відгук. Блогер зі свого боку може залишити заявку на огляд цього товару. Якщо продавця влаштовує стиль та якість контенту інфлюенсера, що заявився, то він цю заявку схвалює. Після цього товар можна купити за номінальну ціну (10 центів тощо). Ми пильно стежимо за виконанням блогерами зобов’язань: після отримання посилки вони мають 20 днів, щоб написати свій відгук. Значення такого відгуку складно переоцінити: перший огляд блогера підвищує конверсію на замовлення на 187%, а другий — на 124%. Для порівняння: подібні відгуки від звичайних користувачів підвищують конверсію на 28% та 23% відповідно.

Окрім промотування у соціальній мережі команда Joom підтримує продавців за допомогою інфлюенсерів у зовнішніх ресурсах: Instagram, YouTube, TikTok. Кожен продавець на платформі має менеджера, який його супроводжує, радить, направляє. Він також може виступати з ініціативою зовнішньої підтримки бренду чи певних товарів. Ми збираємо побажання по країні блогера, тематиці його блогу та стилю контенту, щоб потім запропонувати добірку релевантних облікових записів. Це працює як у рамках розпродажів (локальних, сезонних тощо), так і у звичайний період. Коли блогери вибрані, Joom нараховує їм бали для замовлення товарів та стежить за тим, щоб вони зробили обіцяний контент. Всю комунікацію між блогером та продавцем ми беремо на себе, водночас для нових продавців це абсолютно безкоштовно. Натомість вони можуть направити свої ресурси та час на те, щоб працювати над розширенням асортименту й продажами.

Зрештою, ми постійно шукаємо нові інструменти — зараз активно тестуємо прямі трансляції від інфлюенсерів усередині програми та плануємо їх масштабувати.

Приєднуйтеся до Joom, щоб отримати доступ до широкого спектра інструментів, які переведуть продаж на принципово новий рівень.

автор Олексанр Зайцев, Head of business development (DACH, Turkey, Ukraine)