YouTube проводить тиждень шопінгу «наживо»

Раніше цього року компанія YouTube оголосила про початок пілотного тестування покупок з онлайн-трансляцією з кількома вибраними авторами. Тепер компанія готова до більш масштабного тестування своєї платформи для покупок у прямому ефірі і планує провести тижневий захід «Святковий стрімінг і шопінг на YouTube» (“YouTube Holiday Stream and Shop”), який розпочнеться 15 листопада. Цей захід дозволить глядачам купити нові товари, розблокувати пропозиції з обмеженим терміном дії та поспілкуватися з авторами та іншими глядачами у форматі запитань і відповідей та опитувань, повідомляє компанія.

Компанія вперше заявила про свої плани інвестувати в шопінг у прямому ефірі на початку 2021 року у рамках масштабнішої ініціативи щодо інтегрованого шопінгу на YouTube. Раніше тести використовували відео за запитом, а цього літа стартував пілотний проєкт прямих трансляцій.

Відтоді низка авторів YouTube спробувала шопінг у режимі реального часу разом зі своїми шанувальниками: зокрема Simply Nailogical запустила колекцію лаку для нігтів для 2,8 мільйонів шанувальників на своєму каналі Simply Not LogicalHyram запустив лінію засобів догляду за шкірою «Selfless» для своїх 4,5 мільйонів фанів; Raven Elyse провела пряму трансляцію шопінгу, під час якої продавала товари у партнерстві з Walmart (раніше Walmart уже експериментував із шопінгом у режимі реального часу на TikTok і провів багато таких заходів).

Інші роздрібні продавці також брали більш безпосередню участь, зазначає YouTube. Наприклад, Sephora провела пряму трансляцію запитань та відповідей, а Target провів пряму трансляцію «модного улову», використовуючи нові функції.

На майбутньому заході «Святковий стрімінг і шопінг на YouTube», який розпочнеться з презентації Merrell Twins, будуть також представлені продукти від провідних роздрібних продавців, у тому числі Walmart, Samsung і Verizon.

У рамках своєї презентації на Тижні реклами компанія поділилася деякими деталями дослідження, в яке вона вклала кошти, щоб краще зрозуміти процес здійснення покупок у реальному часі та роль, яку відіграє YouTube. Дослідження YouTube у партнерстві з Publicis і TalkShoppe показало, що 75% глядачів використовують YouTube для натхнення на покупки – наприклад, переглядаючи відеоролики #ShopWithMe від авторів. Дослідження також продемонструвало, що 85% глядачів довіряють рекомендаціям авторів і глядачі цінують якість та кількість інформації, а не виробничу цінність відео.

Незважаючи на кроки, які YouTube робить у напрямку шопінгу у прямому ефірі, ця функція ще не стала загальнодоступною. Натомість компанія продовжує тестувати шопінг у прямому ефірі з окремими авторами.

Тим часом, конкуруюча компанія TikTok просунулася вперед із власними функціями шопінгу в прямому ефірі.

Раніше цього року компанія TikTok у партнерстві з Shopify розпочала реалізацію пілотного проєкту TikTok Shopping у США, Великій Британії та Канаді. На заході минулого місяця компанія заявила, що розширює свою діяльність у сфері шопінгу з новими партнерами Square, Ecwid, PrestaShop, Wix, SHOPLINE, OpenCart і BASE. Компанія також представила набір рішень і функцій під брендом TikTok Shopping, який включає способи інтеграції товарів у відео, рекламу та підтримку шопінгу «наживо».

Навесні та влітку Facebook  також провів власну серію заходів щодо шопінгу у прямому ефірі, і тепер пропонує спеціальні розділи шопінгу «наживо» в розділах «Магазин» застосунків Facebook та Instagram.

YouTube планує розповісти більше про майбутній захід із шопінгу в прямому ефірі з наближенням дати його проведення.