Знову доступно: як українським підприємцям відкривати нові магазини на найбільшому міжнародному маркетплейсі для крафтових майстрів Etsy
З 16 жовтня, після двох років очікувань, українським підприємцям доступна можливість реєструвати нові магазини на найбільшому хендмейд-маркетплейсі світу Etsy та виводити кошти через платіжну систему Etsy Payments безпосередньо на особисті реквізити. Відтепер ніщо не заважає крафтовикам створити успішний міжнародний бізнес. Що варто знати про нововведення, які переваги дає Etsy малому бізнесу, та як стартувати на популярному маркетплейсі-гіганті?
Etsy Payments
У вересні в Україні розпочався пробний період роботи платіжної системи Etsy Payments, а вже у жовтні відкривається доступ до реєстрації нових продавців на онлайн-платформі — без посередників та зайвих клопотів. Нагадаємо: у 2021 році Etsy заблокував цю можливість в усіх країнах без фінансової системи Etsy Payments, зокрема і в Україні.
Платіжна система Etsy Payments відкривається на базі Payoneer, що є глобальним партнером у сфері цифрової комерції. У систему Payoneer вже інтегровано таких великих гравців, як Amazon, eBay, Allegro, Wish та ще десятки
Etsy Payments приймає будь-які картки світу. Одночасно з Україною платіжна система запускається в Японії, Перу та Таїланді.
Український бізнес на Etsy у цифрах
Маркетплейс-гігант налічує 92 млн активних покупців і 7,5 млн продавців та спеціалізується на реалізації хендмейд-товарів. Щомісячна кількість візитів більше 400 млн унікальних користувачів щомісяця.
Згідно з даними сервісу Koalanda, у 2022 році на Etsy активно працювали 24,5 тис. українських магазинів ( в цілому з України зареєстровано 55 тис.). Такі показники дали змогу посісти Україні 13 місце в глобальному рейтингу Etsy.
Варто зазначити: українська продукція, виготовлена власноруч, є надзвичайно популярною на всіх континентах. Хендмейдери з України є вкрай активними, коли йдеться про лістинги, — 7 місце у світі. 1 650 000 млн лістингів – карток українських товарів доступно для продажу.
Крім того, середній місячний дохід одного українського магазину становить більш як 1 тис. дол. (для порівняння: США — 414 дол., Велика Британія — 380 дол., Австралія — 316 дол., а Німеччина — 382 дол.), що говорить не лише про попит на український хендмейд та майстерність виробників з України, а й високу ефективність ведення бізнесу.
Стартувати на Etsy просто
Повномасштабна війна змусила українців знаходити нові підходи до ведення бізнесу, зокрема виводити його за межі країни. Etsy — ідеальне рішення для хендмейдерів з непересічними ідеями. А нововведення лише полегшують старт на маркетплейсі-гіганті.
Як відкрити магазин на Etsy? Як зрозуміти свою цільову аудиторію? Що впливає на успіх продажів? На відкритій інформаційній платформі E-Export School від Укрпошти зібрано експертні матеріали про те, з чого розпочати та як ефективно продавати власну продукцію за кордоном.
Покрокова механіка для початківців
1 крок. Аналіз товару та ніші перед стартом
Перед запуском дуже важливо вивчити ринок і оцінити потенціал для продажів. Etsy має таку можливість, даючи доступ до масиву даних через eRank, Koalanda та Marmalead, де можна оцінити – чи вже продається даний товар, чи шукають споживачі такий товар, як впливає сезонність на ваш товар? який середній чек у вашому сегменті? Про це, а також конкурентний аналіз і розуміння попиту — у відеоролику.
2 крок. Акаунт на Payoneer
Ви зрозуміли, що ваш товар матиме попит. Переходимо до створення рахунку в системі фінансового сервісу Payoneer, який реалізує в Україні функціонал Etsy Payments , щоб всі продаваці отримувати оплату за проданий товар. Прямий ефір з представниками Payoneer, на якому можна дізнатися відповіді на запитання, які насамперед вас хвилюють, відбудеться 24 жовтня. Реєстрація — на сайті.
3 крок. Реєстрація власного магазину
Ви маєте аккаунт в фінансовій системі, починайте реєстрацію власне магазину. Як створити перші лістінги з товарами, які теги вірно розтавити, як підібрати влучні фото, що платформа Etsy ефектвино індексувала лістингів — у відеоролику з Катериною Вітковською, авторкою й ведучою курсу «Прокачай Etsy».
4 крок. Ефективне просування внутрішніми інструментами Etsy
Конкуренція на Etsy потужна, саме тому дуже важливо вміло просуватися свої хендмейд-товари завдяки внутрішнім інструментам – контекстній рекламі та SEO-оптимізації — у матеріалі з Тетяною Бондар.
5 крок. Зовнішній трафік як додаткові можливості
Будь-який маркетплейс, Etsy зокрема, любить, коли продавці приводять нових клієнтів через соціальні мережі (Instagram, Pinterest, Facebook). Такі магазини краще індексуються та є пріоритетними у пошуковій стрічці. Тому дивіться як самостійно налаштувати рекламу, щоб отримувати реальну конверсію з вкладених грошей до реальних покупців та продажів: через Facebook та Instagram, а також Pinterest
6 крок. Доставка замовлень Укрпоштою по світу
І фінально вже отримані замовлення треба доставити клієнту. Укрпошта здійснює доставку замовлень з України будь-куди по світу. Укрпошта є частиною Всесвітнього поштового союзу і глобальної мережі, що об’єднує понад 5,3 млн співробітників та 760 тис відділень. Всі оформлення можна зробити через особистий кабінет на сайті Укрпошти та скористатися програмою лояльності для клієнтів. Деталі тут https://e-export.ukrposhta.ua/
Підводячи короткі підсумки, скажемо, що найбільший попит мають такі експортні напрямки, як США, Канада, Британія, Австралія та Японія. Продажі і доставка в далекі екзотичні країни, наприклад, Папуа, Нова Гвінея чи Мозамбік, також не буде проблемою.
Найпопулярнішими категоріями міжнародних замовлень з України є художні мистецькі твори, декор для дому, крафтові аксесуари, ювелірні вироби, одяг та взуття, товари весільної тематики, аксесуари для електроніки, косметика, товари для тварин. Тож виробники саме з цих категорій потенційно мають великий горизонт роботи. Всім бажаємо бажаємо успіхів!