ЗВІТ ПРО ЕЛЕКТРОННУ КОМЕРЦІЮ В ЄВРОПІ 2021

ЗАГАЛЬНА СИТУАЦІЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ

ЄВРОПА

Цей розділ звіту про електронну комерцію містить дані з 37 країн європейського континенту, що демонструють важливість цифрових економік 27 країн ЄС  і 10 сусідніх країн. По всій Європі використання електронної комерції зростає, оскільки кількість і частка онлайн-покупців збільшується щороку. Найбільший стрибок у кількості онлайн-покупців спостерігався у 2020 році, частково через пандемію Covid-19, яка заохочувала споживачів купувати онлайн. Усі 37 країн відчули зростання обороту електронної комерції B2C, а також зростання онлайн-ВВП (частки ВВП, яку становить електронна комерція). Темпи зростання товарообігу в Європі стабільно вимірюються десятками процентів і в осяжному майбутньому очікується продовження тенденції зростання.

ПРОАНАЛІЗОВАНО ТАКІ КРАЇНИ:

Албанія

Австрія

Бельгія

Болгарія

Хорватія

Кіпр

Чехія

Данія

Естонія

Фінляндія

Франція

Німеччина

Греція

Угорщина

Ісландія

Ірландія

Італія

Латвія

Литва

Люксембург

Мальта

Молдова

Нідерланди

Північна Македонія

Норвегія

Польща

Португалія

Румунія

Росія

Сербія

Словаччина

Словенія

Іспанія

Швеція

Швейцарія

Україна

Сполучене Королівство

Це скорочена версія звіту. Повна версія доступна лише членам Ecommerce Europe і EuroCommerce, а також особам, що визначають політичний курс.

ЗАГАЛЬНА СИТУАЦІЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ

ЗА РЕГІОНАМИ

Як і в попередні роки, у 2020 Західна Європа може похвалитися найвищою часткою загального європейського обороту електронної комерції, що склала 64%. З великим відривом за нею слідує Південна Європа (16% загального обороту). Однак, з точки зору зростання, Східна Європа в 2020 році йшла попереду з темпом 36%, а в Західній Європі він залишався помірним (4%). У Центральній і Південній Європі у 2020 році спостерігалися подібні темпи зростання: 28% і 24% відповідно. Ймовірно, що відставання Східної Європи порівняно з іншими європейськими регіонами в обороті електронної комерції B2C пояснюється низьким проникненням онлайн-покупців (41%), що становить менше половини проникнення онлайн-покупців у Західній Європі (86%).

ЗАГАЛЬНА СИТУАЦІЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ

ЗА КРАЇНАМИ

Оригінал звіту за посиланням:

https://ecommerce-europe.eu/wp-content/uploads/2021/09/2021-European-E-commerce-Report-LIGHT-VERSION.pdf

© 2021 European E-commerce Report

Amsterdam University of Applied Sciences & Ecommerce Europe (Амстердамський університет прикладних наук та електронної комерції в Європі).

Автори: Lone, S., Harboul, N. & Weltevreden, J.W.J. (2021).